دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 08:53
با حضور دانشگاهیان صورت گرفت؛

دلجویی رئیس مرکز حقوقی دانشگاه آزاد از خانواده شهید نبی‌زاده

دلجویی رئیس مرکز حقوقی دانشگاه آزاد از خانواده شهید نبی‌زاده
رئیس مرکز حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور در خانه شهید نبی‌زاده از خانواده وی دلجویی کرد.
کد خبر : 845555

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از بندرعباس، عزیزالله فضلی رئیس مرکز حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور در خانه شهید نبی‌زاده شهادت در راه اسلام را بزرگ‌ترین افتخار و ناب‌ترین راه برای رسیدن به بالاترین درجات بهشت دانست و اظهار کرد: این افتخار و این جایگاه فقط متعلق به پیامبران، ائمه اطهار (ع) و شهداست.

وی با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان است که جان خود را در طبق اخلاص گذاردند و برای دفاع از کیان اسلام و ناموس ایران زمین از همه چیز خود گذشتند تا امنیت و آرامش را به ما هدیه کنند.

رئیس مرکز حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از این بزرگواران، وظیفه همگانی است و باید همه قدر این سرمایه‌های ملی و معنوی خود را حفظ کنیم و راه سعادتمندی را از این عزیزان صبور بیاموزیم.

فضلی بیان کرد: حرکت در مسیر انقلاب و تجدید میثاق با شهدا راهی برای ترویج و توسعه مطلوب ارزش‌های اسلامی و هویت بخشی به آرمان‌های انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی بوده که با شبکه‌سازی و تقویت ارتباطات فرهنگی، هم‌افزایی و هم‌راستایی تقویت و به نقطه مطلوب و هدف غایی نائل می‌شود.

دلجویی رئیس مرکز حقوقی دانشگاه آزاد از خانواده شهید نبی‌زاده

وی خواستار توانمندسازی فرزندان شاهد در حوزه‌های علمی و پژوهشی شد و عنوان کرد: تولید دانش و محتوای آموزشی در راستای حکمی سازی و توسعه علوم تمدن ساز و علوم انسانی با سرمایه‌گذاری بر روی فرزندان شاهد می‌تواند بسترساز خوبی برای آینده باشد که باید مورد عنایت قرار گیرد.

**خانواده شهدا از سرمایه‌های بزرگ کشور هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس نیز خانواده شهدا را از سرمایه‌های بزرگ کشور دانست و گفت: آن‌گونه که شهدا جان در طبق اخلاص گذاردن و خود را فدای امنیت و آرامش ما کردند، امروز وظیفه داریم پرچم‌دار حرکت واقعی آنان باشیم و به فرزندان آنان کمک کنیم تا در مسیر تعالی و ارزش‌های شهدا گام بردارند.

محمدحسین رنجبر توجه به دانشجویان شاهد و ایثارگر را از مهم‌ترین دغدغه‌های این دانشگاه خواند و اضافه کرد: همه وظیفه داریم با جان و دل به آنان احترام بگذاریم و مشکلات مادی و معنوی آنان را به نحو شایسته‌ای مرتفع سازیم.

به گزارش آنا، این دیدار که به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه تدارک دیده شده بود با اهدا گل و لوح سپاس از این خانواده شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته