دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 11:00
برای اردوی خردادماه اتفاق می‌افتد

آماده باش قلعه نویی به ستاره های پشت خط مانده لیگ برتر/ یک تیم ملی جدید در تورنمنت کافا

آماده باش قلعه نویی به ستاره های پشت خط مانده لیگ برتر  یک تیم ملی جدید در تورنمنت کافا
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای مسابقات کافا نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد که کمتر فرصت حضور در تیم ملی را پیدا خواهند کرد.
کد خبر : 845553

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در خرداد ماه در تورنمنت کافا شرکت می کند و امیر قلعه نویی بعد از عبور از یک فیفا در که در فروردین انجام شد حالا تصمیم دارد باز هم نفرات جوان لیگ برتر که کمتر فرصت حضور در تیم ملی را پیدا می کنند به اردو فرا بخواند.

اگرچه هنوز 2 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و جام حذفی هم به پایان نرسیده ولی سرمربی تیم ملی فوتبال که در فیفا دی فروردین به خوبی نفرات آماده لیگ را شناسایی کرده بود این بار هم تصمیم دارد نفراتی دیگر را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

شاید در تیم های لیگ برتر بازیکنانی حضور داشته باشند که در چند سال گذشته زیر سایه بازیکنان بزرگ تیم ملی قرار گرفته باشند اما حالا در تورنمنت کافا فرصت خوبی برای استراحت به ملی پوشان سرشناس و دعوت از جوان ها به اردو است.

شاید در بین نفرات تیم ملی شاهد حضور بازیکنانی مثل پورحمیدی، محمدرضا آزادی، مهدی حسینی، مهدی قائدی، آرش رضاوند و ... باشیم که در لیگ امسال عملکرد قابل توجهی داشته اند اما پشت خط بازیکنان سرشناس و لژیونرهای اروپایی تیم ملی ماندند. پیش از این هم سرمربی تیم ملی با دعوت از نفراتی چون پورحمیدی، سهرابیان، سید مهدی حسینی، میلاد زکی پور، شکاری و... به جوان ها چراغ سبز نشان داده بود.

باید دید سرمربی تیم ملی این بار برای مقابله با تیم های نه چندان قدرتمند تورنمنت کافا چه نفراتی را به اردو فرا می خواند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته