دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1402 - 20:00
با صدور اطلاعیه‌ای؛

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین (ع) آغاز شد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین (ع) آغاز شد
دانشگاه جامع امام حسین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 845301

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه جامع امام حسین (ع) به‌عنوان یکی از پنج دانشگاه جامع برتر کشور، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۳۴ رشته دکتری تخصصی و ۸۰ رشته کارشناسی ارشد در حوزه‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی، از طریق سهمیه استعداد‌های درخشان (بدون آزمون) دانشجو می‌پذیرد.

این پذیرش بر اساس آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های تحصیلی دکتری تخصصی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۳۰۷۸۶۲/۲ مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ و آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۳۰۷۸۶۲/۲ مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی (برای دوره کارشناسی‌ارشد) و کارشناسی‌ارشد (برای دوره دکتری) صورت می‌گیرد.

جذب هدفمند دانشجو در این دانشگاه با همکاری حوزه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های برتر کشور صورت می‌پذیرد و ثبت نام کلیه داوطلبان صرفاً از طریق سایت دانشگاه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به سایت دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به نشانی https://www.ihu.ac.ir مراجعه کرده و در این فراخوان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته