دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار محمدیان خبر داد

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز گذشته در تهران

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز گذشته در تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
کد خبر : 845224

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه طرح جمع آوری معتادان متجاهر که در ضلع شمالی میدان شوش اجرایی شد اظهار داشت: بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز گذشته در تهران کشف شد.

وی افزود: همچنین ۲۸۴ نفر معتاد متجاهر نیز از نقاط مختلف تهران جمع آوری شده و هیچ نقطه‌ای از تهران برای قاچاقچیان امن نخواهد بود.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه انتظار مردم عدم حضور معتادان و یا ندیدن خرده فروشان در معابر شهر است، گفت: اقدامات مستمر در این راستا در مرکز انتظامی تهران بزرگ در جهت جمع آوری معتادان و خرده فروشان صورت گرفت که به طور مثال وضعیت منطقه ۱۲ خیلی بهتر از قبل شده است.

وی بیان داشت: بسیاری از این افراد که مردم در شهر مشاهده می‌کنند کارتن خواب و یا بی‌خانمان هستند که باید غربالگری و تحویل مراکز بهزیستی و کمپ شوند درمان برای آنها صورت گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از ۲۴ بهمن طرح جمع آوری معتادان متجاهر آغاز شده و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده و می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در حاشیه خیابان‌ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند

سردار محمدیان گفت: شهرداری تهران مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته