دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1402 - 11:00
روی کاغذ به هیچ تیمی جام نمی‌دهند

علیزاده: عزم پرسپولیس برای قهرمانی جزم است/ قشنگ‌تر بود بازی‌های هفته ۲۸ همزمان باشد

علیزاده: عزم پرسپولیس برای قهرمانی جزم است  قشنگ‌تر بود بازی‌های هفته ۲۸ همزمان باشد
پیشکسوت سرخابی گفت: پرسپولیس در دربی به شکلی بازی کرد که نشان می‌داد عزم خود را برای قهرمان شدن جزم کرده است.
کد خبر : 845188

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه مس رفسنجان می‌تواند عنوان چهارم را در پایان این فصل لیگ برتر کسب کند، اظهار داشت: تا همین جا که اعضای تیم توانستند خود را در میان 6 تیم بالای جدول قرار دهند و شانس کسب چهارمی را دارند، باید به آنها تبریک گفت به خصوص شخص محمد ربیعی که توانست تیم خوبی را ساخته و پرداخته مسابقات کند. مس تیم کم حاشیه‌ای است اما اخیراً دچار حواشی مختلفی شده و اگر این مسائل کنار گذاشته شود روال مانند قبل خواهد شد. این تیم در سه هفته پایانی نتایج خوبی می‌گیرد و کسب عنوان چهارم دور از دسترس نیست. حاشیه تمرکز فنی را از بازیکنان و کادرفنی می‌گیرد. قطعاً بدون حاشیه حریفان مس کار سختی برای برنده شدن دارند.

**استقلال بازی‌های سخت‌تری دارد

وی در مورد کورس قهرمانی پرسپولیس، سپاهان و استقلال و اینکه کدام تیم بخت بیشتری برای گرفتن جام را دارد، یادآور شد: روی کاغذ به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. بازی‌های سپاهان از همه آسان‌تر است و استقلال بازی‌های سخت‌تری دارد. پرسپولیس در دربی به شکلی بازی کرد که نشان می‌داد عزم خود را برای قهرمان شدن جزم کرده است. هر تیم سه بازی دارند و هر یک بلغزند به سود دیگر مدعیان است. سپاهان در بازی با ملوان باید برنده می‌شد اما مقابل ملوان متوقف شد و اذهان عمومی را در مورد خود دچار تردید کرد. جا دارد به مازیار زارع به خاطر فوتبال بسیار خوبی که ملوان انجام داد تبریک گفت.

**تیمی که لایق است قهرمان شود

پیشکسوت سرخابی خاطرنشان کرد: از دیگر تیم‌هایی که با مدعیان اصلی قهرمانی بازی می‌کنند این انتظار وجود دارد که همانند ملوان بهترین بازی خود را انجام دهند تا بازیها جذاب‌تر شود و تیمی که لایق است قهرمان شود. این فصل بازی‌ها به شکلی است که من معتقدم تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ برتر در هفته و روز آخر مشخص می‌شود. در فصول اخیر قهرمان در هفته‌های آخر مشخص شده بود و همچنین تکلیف تیم‌هایی که سقوط می‌کردند هم معلوم بود.

**سازمان لیگ می‌خواهد تیم‌ها راحت بازی کنند

وی درباره اعتراض باشگاه‌های سپاهان و استقلال به اینکه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، یک روز زودتر از پرسپولیس بازی می‌کنند، عنوان کرد: به نظرم می‌شد که بازی‌های هفته بیست و هشتم در یک روز برگزار شود چون پس از این هفته فقط دو بازی برای هر تیم باقی می‌ماند. این کار بازی‌ها را قشتگ‌تر و مهیج‌تر می‌کرد. در لیگ‌های صاحب فوتبال دنیا هم دیدارهای چهار هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود. مدیران سازمان لیگ تمام هم و غم‌شان این است که تیم‌ها راحت بازی کنند. حتماً نتوانستند این کار را انجام دهند تا بازی‌ها در هفته بیست و هشتم در یک روز و یک ساعت برگزار شود. 

**افکار جدیدی برای مس داریم

علیزاده در خصوص اینکه چه زمانی به فوتبال بازمی‌گردد، گفت: سه سال و نیم تا چهار سال مسئولیت اجرایی داشتم و خیلی فشار تحمل کردم. مس رفسنجان را از لیگ یک به لیگ برتر آوردیم، سال اول هشتم شدیم، سال دوم ششم شدیم، امسال هم هر اتفاقی بیفتد به حساب مدیریت قبلی می‌نویسند. تیم را ما بستیم، همه کارهایش را کردیم، ان‌شاءالله که به مقام چهارم برسند. قطعاً ابتدای فصل آینده افکار جدیدی که داریم را با کمک اعضای باشگاه مس اجرایی می‌کنیم و فوتبال بهتری را نشان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته