دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1395 - 15:00

پوریا نوروزیان: توقع مدال دارند اما هیچ حمایتی نمی کنند/ همه نگاه‌ها به بانوان تیرانداز است

تیرانداز المپیکی کشورمان گفت: متاسفانه به ما توجهی نمی‌کنند و اگر هم از‌ شرایط و وضع موجود گلایه کنیم از ما دلخور می شوند و می‌گویند باید مدال بگیرید تا شرایط و امکانات برای شما فراهم کنیم.
کد خبر : 84513

پوریا نوروزیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا با انتقاد از وضعیت فعلی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: « متاسفانه مسئولان شرایط را برای ما سخت کردند و اردوهای برون مرزی ما یکی پس از دیگری لغو می شود و در تمرینات هم فشنگ نداریم و با این شرایط از ما توقع مدال هم دارند.»


تیرانداز المپیکی با اشاره به اینکه بهترین نتیجه را برای تیم ملی تیراندازی به دست آوردیم، خاطر نشان کرد:« نتیجه ای که تیم ملی تیراندازی در کسب سهمیه گرفته بود بهترین نتیجه بین تیم های المپیکی است اما متاسفانه به ما توجهی نمی کنند و اگر هم از‌ شرایط و وضع موجود گلایه کنیم از ما دلخور می شوند و می گویند باید مدال بگیرید تا شرایط و امکانات برای شما فراهم کنیم. وقتی اردوهای ما لغو می شود و فشنگ در اختیار نداریم چگونه مدال بگیریم؟»


نوروزیان همچنین به انتقادها در مورد عملکرد ضعیف تیراندازان در مسابقات‌ جام‌جهانی برزیل گفت: «‌ما در مسابقات جام جهانی برزیل نتیجه ضعیفی نداشتیم و دو تیرانداز ما به مرحله فینال صعود کردند. در تیم آقایان هم شرایط خوب پیش رفت اما همه از ما انتقاد کردند که نتایج آنطور که انتظار می رفت نبود در حالی که نمی دانند ما با چه شرایطی به این مسابقات رفتیم. تیم ملی تیراندازی نیاز به حمایت دارد ما نیاز داریم در تمرینات فشنگ زیادی در اختیار داشته باشیم و به اردوهای برون مرزی اعزام شویم تا به آمادگی کامل برسیم.»


وی افزاود: « اگر الهه احمدی نتوانست به فینال این مسابقات راه پیدا کند، به این دلیل بود که عدم امکانات باعث از بین رفتن تمرکز و آرامش او شده بود. البته به نظر من احمدی در بهترین زمان ممکن افت کرد و تا المپیک زمان خوبی برای بازگشت دوباره دارد. او یکی از تیراندازان بسیار قوی تیم ملی است و اگر مسئولان ما را باور داشته باشند مدال آوری این تیم در المپیک حتمی خواهد بود.»


نوروزیان در پایان بیان کرد: «‌من اولین کسی بودم که در تفنگ سهمیه المپیک را گرفتم و درست است که همه ما در یک تیم فعالیت می کنیم و برای مدال‌آوری در المپیک تلاش می کنیم. اما هر زمانی که بحث تیم ملی تیراندازی می شود نام بانوان این تیم مطرح می شود و کسی توجهی به من نمی کند که همین موضوع باعث دلسردی ام شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته