دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1402 - 15:34
با برپایی مراسم صورت گرفت؛

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد
معلمان و استادان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند.
کد خبر : 844989

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید باقری دهبارز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در روز معلم با اهدای گل از استادان این دانشگاه تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه هیچ پاداشی جایگزین تلاش معلمان و استادان نمی‌شود، اظهار کرد: در تمام دنیا رفیع‌ترین جایگاه متعلق به معلمان است؛ زیرا این معلمان هستند که افراد نخبه را تربیت کرده و باعث به حرکت درآوردن چرخ یک کشور می‌شوند.

باقری دهبارز افزود: باید کاری کرد تا معلمان و استادان دانشگاه دچار حاشیه نشوند و دغدغه نداشته باشند تا به تولید فکر و تربیت انسان‌هایی که مفید جامعه باشند بیاندیشند.

در مراسمی اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با حضور در کلاس درس با اهدای گل این روز را به استادان تبریک گفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در حاشیه این مراسم با تبریک فرارسیدن روز معلم و استاد گفت: اساتید نقش برجسته‌ای در انتقال آگاهی به جامعه ایفا می‌کنند و با ایجاد بستر مناسب برای انتقال تجربیات خود به دانشجویان، می‌توانند با اثربخشی مناسب، جامعه را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هدایت کنند.

روز معلم
مهدی اشرفی بافقی افزود: بدون تردید تولید پایدار علم و دانش و ایجاد روحیه خودباوری و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند.

به مناسبت سالروز شهادت استاد دکتر شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با حضور در مجتمع مدارس سما علاوه بر دیدار و گفتگو با مدیران و معلمان مدارس سما با اهدای شاخه گل ازآنان تجلیل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید کرد: همیشه پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلمان و اساتید سیراب می‌شوند.

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد

وی با قدردانی از معلمان مدارس سما، پیشرفت حوزه آموزش این واحد را بسیار خوب دانست و عنوان کرد: آمار و نتایج حاصل‌شده در مدارس سما نشان می‌دهد معلمان در حوزه آموزش تلاش خوبی داشته‌اند که جا دارد از خدمات همه آن‌ها قدردانی و تشکر کنیم.

به گزارش آنا، همزمان با سالروز گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد، سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد اقلید به همراه معاونین و مدیران دانشگاه با حضور در سر کلاس‌های درس و دفتر اساتید، با تقدیم شاخه گل از زحمات دلسوزانه اساتید گرانقدر و ایثارگران عرصه علم و فرهنگ نیز تجلیل کردند.

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و این موهبت تحفه‌ای از خداوند به پیامبران و اولیای پاک خویش است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تربیت به‌صورت یکی از سنت‌های نیک آفرینش درآمد. 

به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت استاد مرتضی مطهری و سالروز پاسداشت مقام استاد، دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراسم تجلیل و تقدیر از اساتید هیئت علمی برگزار کرد.

به گزارش آنا در این مراسم که با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و پیشکسوتان، خانواده درگذشتگان و اعضای هیئت علمی همراه بود، رئیس دانشگاه با بیان اینکه تمام مقدرات و تحولات جامعه در دانشگاه رقم می‌خورد بیان کرد: عنصری محوری دانشگاه استاد بوده  و بزرگداشت مقام استاد، نقطه آغازین این تحول و سعادت است.

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مردمی ترین، گسترده‌ترین و عظیم‌ترین شبکه علمی کشور افتخار دارد از مهد کودک تا دکترا در همه رشته گرایش‌های پزشکی و غیرپزشکی با داشتن اساتید متعهد و و انقلابی پیشتاز تحول و تعالی است.

در ادامه مهدی اسماعیلی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کاشان به مباحث مرتب با هوش مصنوعی و فناوری‌های آن پرداخت.

با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی به همراه خانواده‌ه آن‌ها، مراسم جشن بزرگداشت روز معلم در سالن اجتماعات شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این مراسم اظهار کرد: قطعا موفقیت و پیشرفت دانشگاه تا امروز هرچه بوده مرهون زحمات، کوشش‌ها و مجاهدت‌های همه‌ اساتید و کارکنان دانشگاه بوده و ادامه‌ مسیر که آینده‌ روشنی خواهد بود نیز نیازمند همدلی، همکاری و همراهی همه اساتید و همکاران است.

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد

سید محمدمهدی صافی با اشاره به بازنشسته شدن سه تن از اساتید دانشگاه، گفت: این سه استاد اولین اساتیدی هستند که در این دانشگاه پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت علمی، به مرحله‌ بازنشستگی نائل آمدند و جا دارد از همینجا از این بزرگواران قدردانی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا این نوع مراسم و همایش‌های خانوادگی اساتید ادامه‌دار باشد.

همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام شامخ استاد، هیأت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در کلاس‌های درس این دانشگاه با اهدای گل و عرض تبریک از تلاش‌های ارزنده آن‌ها قدردانی کردند.

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد
به همین مناسبت مراسم گرامیداشتی نیز با حضور هیئت‌رئیسه، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد.

سخنرانی با موضوع فضایل و سجایای اخلاقی شهید مطهری و اهمیت نقش اساتید در پرورش اخلاقی دانشجویان، سخنرانی با موضوع معرفی دفتر جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه، تجلیل از اساتید برتر از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، پژمان تقی پور بیرگانی، معاون پژوهش و فناوری، سیدمنصور موسوی معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از اساتید برجسته در واحد اهواز برگزار شد.

افروس  در این مراسم با تبریک روز معلم و استاد اظهار کرد: روز معلم بهانه‌ای است تا جامعه مسئولیت خود را نسبت به معلم بشناسد و قدردان زحمت‌های او باشد. جامعه‌ای که قدردان مقام معلم نباشد مطلقاً نمی‌تواند به دروازه‌های پیشرفت نائل شود.

تجلیل از معلمان و استادان در واحدهای دانشگاه آزاد

وی با تأکید بر لزوم تلاش اساتید برای حفظ نقش هدایت گری خود در کنار نقش آموزش دهنده، ایفای این نقش را چه از مجرای انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی و چه از طریق کلاس‌های آموزشی حائز اهمیت فراوان دانست.

در انتهای این مراسم از اساتید شاخص و برتر با تقدیم لوح یادبود، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته