دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1402 - 10:22
در اولین پاسخ به شهادت شیخ خضر عدنان؛

۳ صهیونیست در عملیات جوانان فلسطینی زخمی شدند

۳ صهیونیست در عملیات جوانان فلسطینی زخمی شدند
گزارش ها حاکی از زخمی شدن سه شهرک نشین صهیونیست در عملیات جوانان فلسطینی به عنوان نخستین پاسخ نیروهای مقاومت به شهادت یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی است.
کد خبر : 844854

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) اعلام کردند که سه شهرک نشین در جریان تیراندازی در نزدیک شهرک صهیونیست نشین «افنی حیفتس» در حوالی شهر طولکرم زخمی شدند و به خودورهای حامل آن‌ها نیز آسیب رسید.

این جدید‌ترین عملیات جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست پس از شهادت «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری است.

خضر عدنان که در اعتصاب غذا به سر می برد، هفته گذشته بعد از وخیم شدن وضعیت جسمی اش به بیمارستان منتقل شد، اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیش از این اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی را مسئول جان و سلامت شیخ خضر عدنان می‌داند و این رژیم در صورت شهادت وی، بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.

جوانان فلسطینی صبح امروز برای اعتصاب عمومی سراسری و درگیری با صهیونیست‌ها در خطوط تماس با آن‌ها فراخوان دادند.

پس از اعلام خبر شهادت شیخ خضر عدنان، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک صهیونیستی منطقه موسوم به «غلاف غزه» به صدا درآمد.

در همین رابطه، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو راکت از نوار غزه به سمت «کیبوتس سعد» در مناطق اشغالی شلیک شد و ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ بیشتر مقاومت فلسطین به حالت آماده باش درآمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته