دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1402 - 08:41
رئیس سازمان سما در پیامی؛

دیروز، امروز و فردای این سرزمین منبعث از تلاش‌های صادقانه معلمان است

دیروز، امروز و فردای این سرزمین منبعث از تلاش‌های صادقانه معلمان است
معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استادشهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، این روز را به جامعه فرهنگیان دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان سما و فرهنگیان سراسر کشور تبریک گفت.
کد خبر : 844806
 
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد بطحایی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استادشهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، این روز را به جامعه فرهنگیان دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان سما و فرهنگیان سراسر کشور تبریک گفت. در پیام وی آمده است:
 
از معلم، جان روشن یافتیم...
 
فرزانه فرهیخته؛
زیباترین جلوه عشق، ایثار و فرزانگی از آن شماست و نام تان در همیشه تاریخ می درخشد؛ چرا که در مکتبی انسان ساز قدم نهاده اید و دیروز، امروز و فردای این سرزمین منبعث از تلاش های صادقانه تان است. بی تردید از برکت نفس های شماست که آینده این سرزمین سبز خواهد ماند.
 
همکار گرامی؛
 
امروز و فردایتان تابان است چرا که همقدم و هم مسیر با دانش آموزان چراغ علم و خرد را در فرا روی مسیرشان می تابانید تا بیراهه را از راه بشناسند بی شک تلالو این درخشش، در لحظه لحظه های زندگی دنیوی و اخروی تان جاری خواهد بود. 
 
رستگاری ابدی از آن شماست که روشنی بخش ظلمت جهالت ها هستید، برخود ببالید که زلال اندیشه های دانش آموزان امروز و آینده سازان فردا از دستان پرمهر و قلب رئوف شما سرچشمه می گیرد.
 
آموزگار مهربان و دلسوز؛
 
سپاس خالصانه بنده را در این روز بزرگ پذیرا باشید. از ذات اقدس الهی خواستارم که سعادت دنیا و آخرت نصیب یکایک همکاران پرتلاش، دلسوز و بی ادعایم گردد که متانت منش، زهد سلوک و انسانیت آیین شان است.
 
 
سیدمحمد بطحایی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی ورئیس سازمان سما

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته