دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1402 - 07:00
از انتخابات فدراسیون کشتی چه خبر؟

آخرین اخبار از رقبای انتخاباتی علیرضا دبیر؛ فقط چند نفر فرم ثبت‌نام گرفتند!

آخرین اخبار از رقبای انتخاباتی علیرضا دبیر؛ فقط چند نفر فرم ثبت‌نام گرفتند!
اعلام حضور علیرضا دبیر در انتخابات پیش روی کشتی در اولین ساعت آغاز فرآیند ثبت‌نام، ظاهرا این پالس را به بقیه داده که او پرقدرت و با اطمینان در انتخابات شرکت خواهد کرد.
کد خبر : 844785

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درحالیکه دوره چهار ساله ریاست علیرضا دبیر روز ۲۶ تیرماه به اتمام خواهد رسید، با هماهنگی فدراسیون کشتی و وزارت ورزش فرآیند انتخاباتی پیش رو خیلی زود آغاز شد که با احتساب دوره بررسی صلاحیت‌ها، می‌شود شاهد برگزاری انتخابات، در پایان رسمی موعد ریاست قانونی دبیر بود.

ثبت‌نام از کاندیدا‌ها از روز پنجم اردیبهشت به مدت ۱۰ روز کاری (بدون احتساس پنج‌شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) آغاز و روز هجدهم اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

دبیر که پیش از این در همه مصاحبه‌هایش از عدم تصمیم‌گیری قطعی برای شرکت در انتخابات صحبت کرده بود، در همان ساعت اولیه آغاز ثبت‌نام، فرم انتخاباتی را پر کرد تا اعلام حضوری زودهنگام در آن داشته باشد.

بعد از او که پنج روز رسمی ثبت‌نام پشت سر گذاشته شده، هیچ گوش‎شکسته و غیر گوش‌شکسته‌ای برای شرکت در انتخابات اقدام رسمی نکرده است، اما چند نفری که در بین آن‌ها هم گزینه‌های شاخصی دیده می‌شوند، فرم ثبت‌نام گرفتند که به واسطه عدم ارائه مدارک و ثبت‌نام قطعی، فدراسیون نام آن‌ها را عنوان نکرده است.

از میان رقبای انتخابات قبلی علیرضا دبیر، امیررضا خادم، علیرضا حیدری هر کدام بنا به دلائلی قصد ثبت‌نام ندارند. خادم اکنون دغدغه‌های خارج از فضای ورزش دارد، حیدری از ایران مهاجرت کرده و بنی‌تمیم هم هنوز مشخص نیست نیز به دلیل مدیریت ورزش استان خوزستان نیت حضور در انتخابات را داشته باشد یا خیر.

می‌ماند عباس جدیدی و عبدالمهدی نصیرزاده که اولی ارتباط پرفراز و نشیبی با علیرضا دبیر در سال‌های اخیر داشته و دومی بعد از دو سال و اندی ریاست بر سازمان لیگ کشتی، حالا رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است.

غیر از این نفرات، احتمال اینکه افراد دیگری از بدنه کشتی و یا خارج از کشتی هم بخواهند در انتخابات ثبت‌نام کنند، وجود دارد. هرچند که ثبت‌نام لحظه اولی دبیر این پالس را به همه داد که او با قدرت در انتخابات شرکت خواهد کرد و به نظر مانعی برای ادامه حضورش در این مسیر وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته