دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1402 - 10:30
زیر ۵۰ درصد از پول این فصل را گرفته‌ایم

شنانی: مقابل سپاهان محکوم به پیروزی هستیم/ توجهی به نام حریف نمی‌کنیم

شنانی: مقابل سپاهان محکوم به پیروزی هستیم  توجهی به نام حریف نمی‌کنیم
مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل سپاهان محکوم به پیروزی هستیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.
کد خبر : 844721

حسین شنانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی با سپاهان داریم. هر دو تیم برد می‌خواهند و تلاش می‌کنند تا برنده شوند. جایگاه سپاهان بالاتر است، ولی ما از پیش باخته نیستیم و می‌رویم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم. منتهی باید دو برابر همیشه تلاش کنیم و هر چه در توان داریم بگذاریم تا برنده شویم، چون سپاهان یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر است.  

وی ادامه داد: از لحاظ بدنی خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. به نظرم می‌توانیم در بازی با سپاهان اتفاق خوبی را رقم بزنیم. امید داریم تا با تلاش و از خودگذشتگی برنده شویم و قطعاً برای آنکه با امید بیشتری در دیدارهای آینده بازی کنیم باید بهترین عملکرد را مقابل سپاهان داشته باشیم. در سه بازی باقیمانده تا پایان فصل رقبای ما هم حداکثر تلاش خود را می‌کنند و هر چه قسممت باشد. ان‌شاءالله که می‌توانیم از بازی با سپاهان امتیاز کامل بگیریم و مطمئن هستم اگر چنین اتفاقی بیفتد و سپاهان را ببریم صددرصد از دو بازی بعدی هم تمام امتیازات را خواهیم گرفت. بنابراین مقابل سپاهان محکوم به پیروزی هستیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه او و تمامی اعضای تیمش به دنبال آن هستند تا در لیگ برتر بمانند و به این فکر نمی‌کنند که با پیروزی بر سپاهان چه اتفاقی در کورس قهرمانی رخ می‌دهد، تصریح کرد: اصلاً شرایط جدولی ما به شکلی است که باید بازی با سپاهان را ببریم. بازی در خانه‌مان است، خدا را شکر تماشاگران‌مان هم هستند. مطمئناً جو خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد می‌شود. هواداران‌مان می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. خودم حس خوبی به این بازی دارم و فکر می‌کنم نتیجه خوبی می‌گیریم.

وی در خصوص اینکه غیبت او در بازی با فولاد خوزستان حس شد، یادآور شد: از ناحیه مچ پا اذیت بودم و آمادگی نداشتم تا بازی کنم. ابراهیم اشکش سرمربی تیم تصمیم گرفت تا بازی نکنم که بتوانم برای بازی‌های باقیمانده بدون مشکل باشم. ولی برای بازی با سپاهان آماده شدم و می‌توانم با تمام توان بازی کنم. 

شنانی با یادآوری این موضوع که سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد، تأکید کرد: نباید توجهی به نام و آوازه حریف کنیم و فوتبال خودمان را انجام دهیم. از این بازی ۳ امتیاز را می‌خواهیم و در خانه خودمان است. باید این مسئله را به یاد داشته باشیم که اگر با ازخودگذشتگی بازی نکنیم امکان برد نیست. بازیکنی که موقعیت ۹۰ درصدی دارد و رفیقش در موقعیت صددرصدی است باید توپ را به یارش بدهد تا او بزند و به گل برسیم. فردی مهم نیست و موفقیت تیم مهم است.

وی در مورد اینکه چند درصد از مبلغ قرارداد به بازیکنان نفت مسجدسلیمان پرداخت شده، گفت: زیر ۵۰ درصد از پول این فصل را گرفته‌ایم. گفتند تا قبل از بازی با سپاهان بخشی از قراردادمان را پرداخت می‌کنند. ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد و با روحیه بهتری بازی را برگزار کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته