دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 12:16
وزیر کشور:

دولت تدبیر و امید از نیروی انتظامی و اقداماتش حمایت می‌کند

وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید، به دلیل وظیفه ذاتی خود و همچنین به خاطر تاکیدات مقام معظم رهبری از فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی و اقدامات آن‌ها حمایت می‌کند.
کد خبر : 8446

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سردار اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی نیرویی جوان، مومن، عاقل، ولایت مدار و دارای اندیشه‌های راهبردی است، اظهار کرد: سردار اشتری مورد قبول همه آحاد و اعضای ناجا و همچنین سپاه، ‌ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، دولت و وزارت کشور است و امیدواریم با موفقیت‌های روز افزون مورد حمایت و مشارکت مردم قرار گیرند.


وی افزود: مسیری را که سردار احمدی مقدم طی کرده است و مقام معظم رهبری بر ادامه و تکمیل آن تاکید دارند نیز باید مورد توجه سردار اشتری قرار گیرد.








با رعایت این نکات، امنیت به گونه‌ای می‌شود که دشمنان خارجی، معاندان داخلی و مجرمان با فرصت طلبی و قانون گریزی نتوانند چشم طمع و هوسی به انقلاب و نظام داشته باشند


رحمانی فضلی با اشاره به تربیت، اقتدار نیروی انسانی، ‌تقویت نظم عمومی، بهبود وضعیت معیشتی نیرو‌ها، آموزش و تربیت کادر مومن و انقلابی، تدبیر و چاره اندیشی بلند مدت، قدرت پیش‌بینی اولویت بندی و اقدام به موقع بیان کرد: ناجا با رعایت این نکات می‌تواند روند رو به رشدی داشته باشد و امنیت پایدار با این ویژگی‌ها نهادینه و عملیاتی می‌شود.
وزیر کشور ادامه داد: با رعایت این نکات، امنیت به گونه‌ای می‌شود که دشمنان خارجی، معاندان داخلی و مجرمان با فرصت طلبی و قانون گریزی نتوانند چشم طمع و هوسی به انقلاب و نظام داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه ناجا حافظ آزادی‌های مشروع و قانونی مردم است، عنوان کرد: ناجا مأمنی برای مردم و ایجاد امنیت پایدار است زیرا در رشد و شکوفایی اقتصادی، بالندگی سیاسی، تحولات اجتماعی و اصول و ارزش‌های فرهنگ دینی و انقلابی موثر است.
وزیر کشور با تاکید بر تعامل ناجا با مردم گفت: از مولفه‌های بزرگ امنیت پایدار حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های امنیتی است. زیرا با وجود تحولات اجتماعی و پیچیده، ‌اشاعه آرا و اندیشه‌های مختلف در عرصه‌های رسانه و هنر بدون حضور مردم ممکن نخواهد بود، البته این مشارکت باید واقعی، ایمن، ‌ ملموس و با ایجاد انگیزه و احساسی دو طرفه باشد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: باید به مردم اعتقاد داشت و به صورت واقعی آن‌ها را در عرصه‌های مشارکت پایدار وارد کرد و از تدبیر، ابداعات، خلاقیت، قدرت تعلق و تدبر آن‌ها استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید و وزارت کشور به دلیل وظیفه ذاتی خود و همچنین به خاطر تاکیدات مقام معظم رهبری از فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی و اقدامات آن‌ها حمایت می‌کنند
.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب