دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1402 - 20:57
با هم قرار گذاشتیم همه بازی‌ها را ببریم

آل‌کثیر: برای روزهای سختم به اندازه یک سال حرف دارم+ فیلم

آل‌کثیر: برای روزهای سختم به اندازه یک سال حرف دارم+ فیلم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن روزهای سخت شاید یک سال صحبت داشته باشد که بخواهم درباره آنها صحبت کنم اما هیچوقت امیدم را از دست ندادم.
کد خبر : 844524

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی آل‌کثیر پس از برتری پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم چند بازی پیش بود که تمام بازیکنان به هم قول دادیم تا تمام این دیدارها را ببریم و این اتفاق تاکنون رقم خورده است. امروز هم بازی سنگینی داشتیم زیرا تیم حریف سطح بالایی داشت و حریف قابل احترامی بود. در نهایت خداراشکر این تیم را ببریم.

وی درباره گل‌های حساسی که در این دو دیدار برای پرسپولیس زده است، عنوان کرد: گل زدن تلاش تمام بازیکنان تیم است زیرا با تمرین و مسابقه پرفشار این اتفاقات ایجاد می‌شود. دوست‌ندارم دوباره به حاشیه بروم اما زحمت بازیکنان بود که در دربی به برتری رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص روزهای سختی که پشت سر گذاشت، گفت: آن روزهای سخت شاید یک ساعت صحبت داشته باشد که بخواهم درباره آنها صحبت کنم اما با این وجود هیچوقت امیدم را از دست ندادم. همیشه انسان به امید زنده است. هر کجا فکر کنید تمرین کردم مانند آسفالت و یا هر جای دیگری که فکرش را نمی‌کردید. بالاخره برای خودم هدف داشتم و خداراشکر نتیجه آن را الان می‌بینم.

آل کثیر درباره اینکه دوست دارد در نیمه‌نهایی جام حذفی با چه تیمی بازی کنند گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش فرق ندارد با کدام تیم  بازی می کند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این دو دیدار را هم ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته