دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1402 - 08:50
در گفت‌وگو با آنا:

عزیزی: از کمیته ملی المپیک انتظار بیشتری برای حمایت داریم / قرارداد مربی بوسنیایی با فدراسیون ۲ هفته‌ای است

عزیزی: از کمیته ملی المپیک انتظار بیشتری برای حمایت داریم   قرارداد مربی بوسنیایی با فدراسیون ۲ هفته‌ای است
رییس فدراسیون تنیس گفت: ما هم از مسئولان کمیته ملی المپیک انتظاراتی داریم زیرا رشته‌هایی به مانند ما، اسکواش یا بدمینتون روی هم رفته به اندازه نصف یک رشته تیمی هم نمی‌شویم.
کد خبر : 844484

داوود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه آیا از رشته تنیس ورزشکاری به هانگژو اعزام می‌شود یا خیر، اظهار داشت: انتظار این است رشته‌هایی مانند ما که تعداد نفراتش کم است مورد حمایت و اقبال بیشتری از طرف کمیته ملی المپیک واقع شویم به این ترتیب که اعضای ستاد عالی بازی‌های آسیایی به این نتیجه برسند که در راستای اعزام رشته‌هایی مانند اسکواش، بدمینتون و یا حتی ما موافقت کنند. تمام تیمی که می‌خواهیم با مربیان بفرستیم به ۶ نفر نمی‌رسد و با تعداد انگشتان یک دست برابری می‌کند.

وی افزود: بالاخره ما هم از مسئولان کمیته ملی المپیک انتظاراتی داریم زیرا رشته‌هایی به مانند ما، اسکواش یا بدمینتون روی هم رفته به اندازه نصف یک رشته تیمی نمی‌رسیم. حتی در این بین هم خودمان پیشنهاد دادیم حاضریم برای اعزام بچه‌ها نصف هزینه‌ها را هم خودمان متقبل شویم. این نوع تصمیم‌گیری‌ها عادلانه نیست.

رییس فدراسیون تنیس درباره میزبانی ایران در مسابقات نوجوانان غرب آسیا گفت: در مسابقات نوجوانان غرب آسیا در ۲ بخش آقایان و بانوان میزبان کشور‌هایی مانند قطر، اردن، یمن، بحرین، سوریه، لبنان و عراق هستیم. امیدوارم همانطور که در چند وقت میزبانی‌های خوبی انجام داده‌ایم در این رویداد هم میزبان شایسته‌ای برای سایر کشور‌ها باشیم.

عزیزی در خصوص میزبانی مجدد ایران از تور جهانی، عنوان کرد: برای گرفتن ۲ هفته میزبانی کیش چندین ماه مکاتبه کردیم، بعد از آن و با میزبانی خوب کشورمان که رضایت‌مندی نماینده فدراسیون جهانی را هم در پی داشت، درخواست دوم میزبانی ما دوباره پذیرش شد. این نشان می‌دهد فدراسیون تنیس عملکرد خوبی داشته و باید این روند را ادامه دهیم. به همین دلیل هم قرار شده، از ۱۴ تا ۲۸ خردادماه در تهران شاهد حضور دوباره تنیسور‌های جهان باشیم و تلاش خواهیم کرد تا میزبان خوبی برای ورزشکاران کشور‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای مسابقات دیویس کاپ یک مربی اهل بوسنی به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی تنیس در دسته سوم دیویس کاپ به میزبانی سریلانکا حضور خواهد یافت به همین دلیل هم تمام تلاش ما مذاکره با مربی خارجی برای حضور در کنار بچه‌ها بود و خوشبختانه به نتیجه خوبی هم منتج شد. قرار شده این مربی اهل بوسنی به ایران نیاید و مستقیم به سریلانکا برود تا در آنجا کنار تنیسورها باشد.

رییس فدراسیون تنیس در پاسخ به این سوال که مدت قرارداد این مربی چه مدت خواهد بود، اظهار داشت: قراردادی که با این مربی منعقد کرده‌ایم تنها برای ۲ هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته