دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1402 - 11:48
خالدی در گفت‌وگو با آنا:

بازی با استقلال بازی مرگ و زندگی است/ فعلا بحث مالی با باشگاه نداریم

بازی با استقلال بازی مرگ و زندگی است  فعلا بحث مالی با باشگاه نداریم
مدافع صنعت نفت آبادان گفت: بازی با استقلال هم مانند دیگر بازی‌ها، بازی مرگ و زندگی است.
کد خبر : 844450

امید خالدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد آخرین شرایط تیم صنعت نفت آبادان پیش از دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم. در پنج بازی آخر ۸ امتیاز گرفتیم، اما هنوز سر جای خود هستیم و از رده پانزدهم بالاتر نرفتیم. ان‌شاءالله در بازی با استقلال نتیجه بگیریم تا بتوانیم وضعیت بهتری داشته باشیم.  

وی در واکنش به اینکه مس کرمان که رقیب اصلی تیم صنعت نفت محسوب می‌شود روی کاغذ بازی‌های سخت‌تری دارد، تصریح کرد: هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و هر بازی سختی‌های خود را دارد. در لیگ هیچ دیداری آسان نیست و همه بازی‌ها سخت است. دیدید که ملوان در اصفهان و مقابل تماشاگران سپاهان، یقه این تیم را گرفت. مقابل نساجی بازی تیم ما می‌گیرد و چهار گل می زنیم. شرایط فوتبال متفاوت است و به لحظه و روزش بستگی دارد. ان‌شاءالله در بازی‌های پیش رو بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع صنعت نفت در خصوص اینکه تیمش با چه هدفی به مصاف استقلال می‌رود، عنوان کرد: کلاً هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. تمام تلاش خود را می‌گیریم که امتیاز بگیریم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. هدفی جز اینکه سقوط نکنیم نداریم و بازی با استقلال هم مانند دیگر بازی‌ها، بازی مرگ و زندگی است.

خالدی درباره اینکه چند درصد از مطالبات مالی بازیکنان صنعت نفت پرداخت شده، یادآور شد: از فصل پیش ۴۰ درصد طلبکار هستیم که با حساب باشگاه ۳۵ درصد می‌شود، چون ۵ درصد به حساب فدراسیون فوتبال واریز می‌شود. این فصل هم تا اینجا ۴۲ درصد از مبالغ قرارداد‌های خود را دریافت کردیم. بحث مالی در حال حاضر نداریم و آنچه اولویت است، ماندن در لیگ برتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته