دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صالحی آرا در گفت‌وگو با‌ آنا مطرح کرد؛

برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه

برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد دستگاه های آموزشی خبر داد.
کد خبر : 844364

احمد صالحی آرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه به نام روز معلم و روز اساتید حوزه و دانشگاه اظهار کرد: دومین همایش ملی تجلیل از اساتید و همیاران طرح شاهد در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سی و هفتمین سال اجرای طرح شاهد از اساتید و همچنین همیاران منتخب طرح شاهد در دستگاه های آموزشی که در رشد و ارتقاء تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر نقش بسزایی داشته اند از مقام شامخ و بی بدیل این بزرگواران برای دومین بار در یک همایش ملی و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تهران و همزمان در سراسر کشور از اساتید و همیاران منتخب طرح شاهد در دستگاه های آموزشی تجلیل به عمل می‌آید .

وی ادامه داد: همایش ملی تجلیل از اساتید و همیاران طرح شاهد زمینه حرکت از دانشگاه مدرک پرداز به دانشگاه جامع پرداز است زیرا اساتید شاهد و ایثارگر ما سهم بسزایی در تربیت دانشجویان و آینده سازان کشور را در دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده دارند .

صالحی آرا اهداف این طرح ملی را اجر نهادن به مقام والای معلم و اساتید دانشگاه، قدردانی از عوامل دست اندرکاران تعلیم و تربیت فرزندان شاهد و ایثارگر، ایجاد انگیزه برای تلاش و کوشش هرچه افزون تر سرمایه انسانی طرح شاهد در خدمت به وارثان نظام اسلامی دانست.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: مشمولین این طرح معلمین مدارس ، اساتید حوزه و دانشگاه در سراسر کشور و همیاران عضو طرح شاهد در دستگاه های آموزشی هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش ملی دارای ۳۸ نفر سهمیه است، ادامه داد:‌منتخبین اعم از اساتید و همیاران از سراسر کشور انتخاب شده‌اند و سپس کمیته داوری در مرکز امور شاهد و ایثارگران نفرات منتخب را از اساتید و همیاران را جهت معرفی به بنیاد شهید انقلاب اسلامی انتخاب می نماید .

صالحی آرا اعلام کرد: این مراسم در ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شهید باهنر وزارت آموزش و پرورش در تهران و با حضور مقامات کشوری و حضور اساتید و همیاران طرح شاهد در دستگاه های آموزشی برگزار خواهد شد . ضمناً هدایایی برای منتخبین این همایش ملی در نظر گرفته شده است که به آنها پرداخت خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته