دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1402 - 04:43
کوثری در گفتگو با آنا:

مشکلات با استیضاح وزیر صمت حل نمی‌شود

مشکلات با استیضاح وزیر صمت حل نمی‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت اشتباه است، گفت: تغییر وزیر مشکلی را حل نخوهد کرد؛ تغییر نتیجه‌ای جز «روز از نو، روزی از نو» ندارد.
کد خبر : 844307

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره استیضاح وزیر صمت که امروز در صحن مجلس بررسی می‌شود، گفت: برخی از نمایندگان این برداشت را دارند که «فاطمی‌امین» به دلایلی باید استیضاح شود، در مقابل هم برخی می‌گویند به هیچ وجه این کار صحیح نیست، چرا که او تازه در موقعیت خود جا افتاده و مشغول به فعالیت است.

وی افزود: اگر خطایی هم است بیان می‌شود تا او پاسخگو باشد و در نهایت با توضیحاتی که ارائه می‌شود برای نمایندگان هم مسائل مشخص می‌شود و در رأی گیری تصمیم خود را اتخاذ خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه برخی این استیضاح را تقابل و عدم هماهنگی بین دولت و مجلس می‌دانند، گفت: شاید برخی از نمایندگان چنین نظری داشته باشند، اما کُلیت مجلس چنین نگاه و برداشتی ندارد.

کوثری با بیان اینکه استیضاح وزیر اشتباه است، تصریح کرد: برخی خیال می‌کنند اگر استیضاح صورت بگیرد مشکلات حل می‌شود، در حالی که این نظر اشتباه است. در جهت تقویت وزیر صمت باید از یک طرف نقد و از طرف دیگر از کار‌های مثبت وی حمایت کنیم تا در نهایت بتوانند کار خود را محکم‌تر ادامه دهد.

وی گفت: اگر فرض را بر این بگیریم که اگر بخواهد وزیر تغییر کند، حداقل ۶ ماه تا یک سال طول می‌کشد معاونین و ... را جا به جا کند و نتیجه آن می‌شود که باز «روز از نو، روزی از نو»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته