دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1402 - 20:13
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

استقلال باخت در دربی را فراموش کرد/ صعود سخت شاگردان ساپینتو به نیمه‌نهایی

استقلال باخت در دربی را فراموش کرد  صعود سخت شاگردان ساپینتو به نیمه‌نهایی
استقلال با شکست پارس جنوبی جم به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.
کد خبر : 844297

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پارس جنوبی و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند و پس از تساوی بدون گل در جریان۹۰ دقیقه، استقلال در وقت‌های اضافی به برتری یک بر صفر رسید تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

داور: احمد محمدی

اخطار: رضا هاشمی، روزبه سینکی، سجاد تمیمی و سید سجاد موسوی ( پارس جنوبی)؛ سعید مهری و ریکاردو ساپینتو (سرمربی) (استقلال) 

اخراج: میلاد سوری در پایان بازی(پارس جنوبی)

گل: سعید مهری (۹۷)

ترکیب پارس جنوبی: روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضایی (۱۰۷- سجاد تمیمی)، حمیدرضا نادری (۸۲- بابا محمدی)، عرفان‌پورافراز، همایون افتخاری، محمدعلی صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو و میلاد سوری.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (۴۶- آرمان رمضانی)، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی (۸۳- پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری (۱۰۳- امید حامدی فر)، مهدی مهدی‌پور (۷۰- آرش رضاوند)، محمد محبی (۴۶- رضا میرزایی)، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری (۴۶- زبیر نیک نفس).

استقلال در نیمه اول تیم برتر زمین بود و یک ضربه پنالتی را از دست داد. در نیمه دوم م استقلال برتری محرزی داشت اما درخشش دروازه‌بان بارس جنوبی و بی‌دقتی آبی‌پوشان پایتحت مانع از آن شد تا توپی از خط دروازه حریف عبور کند. بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و دقیقه ۹۷ سعید مهری با توپ‌ربایی از مدافع پارس جنوبی گل برتری استقلال را وارد دروازه حریف کرد تا به سختی از سد شاگردان روانخواه عبور کند. با این پیروزی استقلال جواز حضور در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی را به دست آورده تا شکست در دربی هفته قبل را فراموش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته