دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1402 - 17:12
حاشیه بازی پارس جنوبی و استقلال

از تشویق ساپینتو و اعتراض هواداران بوشهری تا حضور پدر قائدی در ورزشگاه+عکس

از تشویق ساپینتو و اعتراض هواداران بوشهری تا حضور پدر قائدی در ورزشگاه+عکس
پیش از شروع دیدار استقلال و پارس جنوبی جم هواداران تیم میزبان به برخی موارد اعتراضاتی داشتند.
کد خبر : 844264

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم می‌روند.

*پدر مهدی قایدی با حضور در ورزشگاه به دیدار پسرش رفت و عکسی به یادگار کنار هم انداختند. همچنین در ادامه هم پدر این ستاره به طرف دیگر ستاره‌های آبی‌پوش رفت و با آنها دست داد. 

استقلال

*در حالی که اتوبوس تیم استقلال توسط هواداران این تیم احاطه شده بود اما با دخالت ماموران یگان ویژه بازیکنان و اعضای کادرفنی آنها توانستند به هر شکلی بود از خیل عظیم جمعیت کنند.

*پیش از شروع بازی اعضای تیم استقلال توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.

*در یک صحنه مهدی قائدی بازیکنی که اصالت بوشهری دارد توسط همشهری‌های خود در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

*بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال در جریان گرم کردن بازیکنان استقلال به سمت داوران و ناظر بازی رفت با آنها دست داد. 

*ریکاردوساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در هنگام خروج تیمش پیش از شروع بازی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و او هم به پاس این مساله برای هواداران دست تکان داد تا به این شکل به ابراز احساسات آنها پاسخ داشته باشد.

*در هنگام گرم کردن سیدحسین حسینی مورد تشویق قرار گرفت و او هم با دویدن به سمت جایگاه تماشاگران تیمش برای آنها دست تکان داد.

*در شرایطی که هواداران استقلال ۵۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه را به خود اختصاص داده‌اند، این موضوع واکنش و اعتراض هواداران پارس جنوبی را در پی داشته است.  

* ترکیب پارس جنوبی از سوی امیدرضا روانخواه اعلام شد که بر این اساس، روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضایی قلعه، حمیدرضا نادری، عرفان پورافراز، همایون افتخاری، محمد علی صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو و میلاد سوری برای این تیم به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته