دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با معرفی توانمندی‌ها صورت می‌گیرد؛

حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی

حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی
واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی حضوری فعال داشتند.
کد خبر : 844207

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه جیتکس 2023 دبی یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های بین المللی آموزش عالی است که با حضور بیش از 110 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی از 26 کشور جهان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

در این نمایشگاه پاویون ایران با حضور جلال درخشه معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

هشت واحد دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد امارات، شیراز، تبریز، مشهد، تهران مرکزی، اصفهان، بندرعباس، نجف آباد و  دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران در این نمایشگاه حضور داشتند.

رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی امارات، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران مرکزی، اصفهان، هرمزگان و نجف آباد و همچنین نمایندگان پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران به معرفی ظرفیت های پذیرش، امکانات و زیرساخت های دانشکده های بین الملل خود پرداختند.

معرفی توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه خصوصی دنیا، ایجاد فرصت جذب و پذیرش دانشجویان جدید در راستای گسترش و تنوع سبد پذیرش دانشجو، ایجاد ارتباط با مؤسسات و کارگزارانی که در جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی فعالیت دارند و همچنین گفت وگو و تعامل با سایر دانشگاه ها و مؤسسات علمی و آموزش عالی از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه بود.

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی به مساحت 36 متر مربع با طراحی مناسب و نوآورانه در این نمایشگاه بازدید بیش از 35 هزار بازدید کننده قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته