دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1402 - 18:26
سرمربی پیکان در جریان تصمیم عجیب باشگاه هست؟

اظهار نظر دردسرساز قائم مقام پیکان/ اعتراض استقلال و سپاهان به یک تصمیم جنجالی

اظهار نظر دردسرساز قائم مقام پیکان  اعتراض استقلال و سپاهان به یک تصمیم جنجالی
قائم مقام باشگاه پیکان امروز درحالی اعلام کرده مشکلی برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ندارند که صدای رقبای سرخپوشان را در آورده است.
کد خبر : 843815

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است. با توجه به اینکه بازی ها در نیم فصل دوم با حضور تماشاگر است و درحالی که تا بازی هفته بیست و هشتم زمان باقی است اما از چند روز قبل در مورد محل برگزاری این بازی گمانه زنی ها زیاد شده است. 

در چند روز گذشته مباحثی مربوط بوده که باشگاه پیکان در حال رایزنی با مسئولان استان البرز است تا این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود چرا که شاید شواری تامین تهران با برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی با حضور تماشاگر موافقت نکند. 

حتی روز گذشته مدیر رسانه ای تیم پیکان در گفت و گویی به این موضوع تاکید کرد که این باشگاه به دنبال برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب کرج است اما امروز در مصاحبه ای عجیب ابراهیم شکوری قائم مقام این باشگاه اعلام کرده مشکلی برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ندارند. شکوری که همراه تیم والیبال بانوان پیکان در ویتنام به سر می برد بدون در نظر گرفتن صحبت های روز گذشته مدیر رسانه ای این تیم و البته درحالی که پیکان در جام حذفی مسابقه اب نساجی را در پیش دارد و هنوز تا بازی با پرسپولیس فرصت دارد،  اقدام به این مصاحبه کرده و صحبت های او در جایی قابل تامل است که سپاهان و استقلال تیم های رقیب پرسپولیس از اینکه باشگاه پیکان قصد دارد برای بازی برگشت از سرخپوشان در ورزشگاه آزادی پذیرایی کند معترض هستند. 

بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم میهمان یک پوئن مثبت برای گل محمدی و شاگردانش است و به همین دلیل دو باشگاه سپاهان و استقلال به احتمال زیاد نمی توانند نسبت بها ین موضوع بی تفاوت باشند و حتی برخی خبرها از این حکایت دارد که ممکن است در درخواست های جداگانه از سازمان لیگ خواستار ورود به این ماجرا باشند و از سازمان لیگ خواستار برگزاری این مسابقه در شرایط عادلانه باشند. 

نکته مهم دیگری که نباید از آن غافل شد این است که مجتبی حسینی در این روزها به دلیل درگذشت مادرش عزادار بوده و حتی در دو سه جلسه تمرینی آخر پیکان حاضر نبوده است و باید این سوال مطرح شود که آیا سرمربی پیکان در جریان تصمیمات باشگاهش برای میزبانی از پرسپولیس هست یا خیر؟ آیا در شرایطی که او این روزها داغدار است و بازی مهم جام حذفی مقابل نساجی هم در پیش دارد اصلا میزبانی از پرسپولیس در اولویت تفکراتش هست یا خیر؟ 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته