دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1402 - 13:52
رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد اعلام کرد؛

درخشش دانشجویان اسدآبادی در رقابت کرسی‌های آزاداندیشی

درخشش دانشجویان اسدآبادی در رقابت کرسی‌های آزاداندیشی
مهدی هدایتیان از درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در سومین دوره رویداد ملی رقابت کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد.
کد خبر : 843721

مهدی هدایتیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در اسدآباد از راهیابی تیم شهید قهاری این واحد دانشگاهی به مرحله کشوری سومین دوره رقابت‌های ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در این رویداد که بیش از ۱۰ تیم شرکت داشتند، تیم شهید قهاری واحد اسدآباد توانست با شکست تیم رقیب از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به مرحله کشوری راه پیدا کند.

وی افزود: برگزاری موفق کرسی‌های آزاداندیشی در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و فرهنگ‌سازی برای گفتمان‌سازی و نقدپذیری بوده و توجه ویژه مقام معظم رهبری به این موضوعات، وظیفه همه دانشگاهیان را در برگزاری چنین رویداد‌هایی سنگین کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با آرزوی موفقیت و درخشش برای محمدعلی بختیاری‌بهار، باقر بسطامی، محمدامین مرادی انور و فاطمه زیوری‌عاقل از اعضای تیم منتخب در مرحله کشوری گفت: امیدواریم جوانان نخبه و پرتلاش این مرز و بوم برای رشد و بالندگی کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته