دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1402 - 16:59
در واحدهای دانشگاهی صورت می‌گیرد؛

میزبانی دانشگاه آزاد از هزاران داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش

میزبانی دانشگاه آزاد از هزاران داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش
آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور هزاران داوطلب روز جمعه هشتم اردیبشهت در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 843691

مجید کارگشا معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۴۲ داوطلب مرد و ۸۷۸ داوطلب زن (جمعاً یک‌هزار و ۲۲ نفر) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نکا خبر داد.

وی اضافه کرد: این آزمون صبح روز جمعه هشتم اردیبشهت در سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا (ساختمان آموزشی سردار حاج قاسم سلیمانی) برگزار می‌شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا خاطرنشان کرد: داوطلبان از روز سه‌شنبه (پنجم اردیبهشت) برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

نماینده تام‌الاختیار آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نکا به داوطلبان توصیه کرد که در صورت بروز هرگونه مشکل در کارت ورود به جلسه به مسئول باجه رفع نقص در دانشگاه یعنی مریم آهنگری مراجعه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر هم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حضور ۲ هزار و ۲۴۷ زن و ۱۹۹ مرد با ظرفیت کل ۲ هزار و ۴۴۶ داوطلب خبر داد.

داریوش زارعی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برای برگزاری بهتر آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ ۸ اردیبهشت آمادگی دارد و امکانات و تسهیلات خود را برای خدمات‌رسانی به داوطلبان ارائه می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از رقابت ۲ هزار و ۴۵۱ داوطلب منطقه ارسباران در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

علی سلیمی افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هرسال آزمون‌های سراسری و آزمون استخدامی دولتی و غیردولتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود، بنابراین برگزاری این آزمون به‌دلیل تعداد داوطلبان در یک نوبت جزء بی‌نظیرترین آزمون منطقه ارسباران خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: در این آزمون یک‌هزار و ۸۹۱ داوطلب زن و ۵۶۰ داوطلب مرد باهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته