دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طی حکمی؛

محمد صادق پور رئیس مرکز ارتباطات خبرگزاری آنا شد

محمد صادق پور رئیس مرکز ارتباطات خبرگزاری آنا شد
محمدعلی مقدسیان، مدیر عامل خبرگزاری آنا طی حکمی، محمد صادق پور را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات این خبرگزاری منصوب کرد.
کد خبر : 843673

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی مقدسیان، مدیر عامل خبرگزاری آنا با صدور حکمی، محمد صادق‌پور را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات این خبرگزاری منصوب کرد.

رئیس مرکز ارتباطات این خبرگزاری، کارشناس و کارشناس ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی است. وی مشاور رسانه‌ای و برنامه‌ریزی در نهادهای اقتصادی مختلف از جمله هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری، نفت سپاهان، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، نفت آریاساسول و اتاق تعاون ایران و بانک‌های مختلف را بر عهده داشته است. این فعال حوزه رسانه،  پیش از این نیز مسئول جذب منابع نقدی و غیرنقدی خبرگزاری آنا و خبرنگار و دبیر اقتصادی در حوزه‌های بورس اوراق بهادار و کالایی بودجه و ارتباطات و فناوری در رسانه‌هایی چون خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم، پایگاه اطلاع رسانی دولت و اخبار پولی و مالی بوده است.

محمد صادق پور همچنین در حوزه صندوق‌های سرمایه گذاری و ETF‌ها و VC ها، بازار سرمایه، ارزیابی و بررسی شاخص بورس اوراق بهادار تهران در TSETMC، بررسی چالش‌های صنعت سنگ آهن و فولاد در بورس کالای ایران، حوزه مالیاتی در اقتصاد ملی و بازار سرمایه و شفاف‌سازی بازار سرمایه و مبارزه با فساد  پژوهش‌هایی داشته است.

در حکم مدیرعامل خبرگزاری آنا بر لزوم تبدیل به رسانه «دیده‌بان پیشرفت علمی، فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران» تاکید شده است.

«محمد صادق‌پور»، رئیس مرکز ارتباطات خبرگزاری آنا شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته