دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بعد از چهار سال غیبت؛

آرنولد شوارتزنیگر به پرده سینما برمی‌گردد

آرنولد شوارتزنیگر به پرده سینما برمی‌گردد
ستاره پرده نقره‌ای، آرنولد شوارتزنیگر، بعد از چهار سال غیبت قصد دارد که با اکشن-تریلر break-out که قرار است در بازار فیلم کن سرمایه گذار پیدا کند روی پرده برگردد.
کد خبر : 843618

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ آرنولد شوارتزنیگر به پرده سینما برمی گردد،‌ او باز خواهد گشت. ستاره پرده نقره‌ای، آرنولد شوارتزنیگر، بعد از چهار سال غیبت قصد دارد که با اکشن-تریلر break-out که قرار است در بازار فیلم کن سرمایه گذار پیدا کند روی پرده برگردد.

به گزارش سایت ددلاین، سازنده فیلم «بی مصرف‌های ۴»، اسکات وو قرار است که این فیلم را کارگردانی کند و در این فیلم قرار است که آرنولد نقش قهرمان قصه یعنی تری رینولدز را بازی کند. وقتی که برای پسرخوانده‌اش پاپوش می‌دوزند و او به ۲۵ سال حبس در یک کشور خارجی محکوم می‌شود، رینولدز سعی می‌کند تا پسرش را از زندان فرار دهد و در این میان با یک زندانبان سمج درگیر می‌شود.

فیلمبرداری قرار است که امسال در یکی از کشور‌های اروپای شرقی شروع شود. تهیه سرمایه و تولید breakout بر عهده گرینلند اوتفیت آنتون و آف د پایر پروداکشنز (کناری بلکس) خواهد بود. شرکت آنتون فروش بین المللی را برعهده دارد و گروه فیلم مستقل UTA حقوق فروش داخلی را در اختیار دارد.

ریکارد دی اوویدیو فیلمنامه را بر اساس داستانی که خودش با نیکول اوویدیو نوشته بود، نوشت. ریکارد اوویدیو نویسنده سریال The Last Frontier شبکه اپل است که خودش آن را تهیه کرده است. او همچنین فیلمنامه تریلر The Call با بازی هالی بری را نوشته است.

این فیلم پرهزینه قرار است فیلم بازگشت آرنولد به پرده سینما بعد از بازی در فیلم «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» در سال ۲۰۱۹ باشد. او همچنین سریال فوبار را در شبکه نت فلیکس در نوبت پخش دارد که گفته می‌شود قرار است ماه آینده از این شبکه تلویزیونی پخش شود. فیلم «پادشاه خشم ۲» نیز که در سال ۲۰۱۹  فیلمبرداری شده است در مرحله پس تولید قرار دارد.

وو به تازگی چهارمین قسمت فرانشیز «بی مصرفها» را به پایان رسانده و او مهارت زیادی در ساخت فیلم‌های اکشن مانند «مدال افتخار» و «نیاز به سرعت» دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته