دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در یک مصاحبه ویدئویی مطرح شد؛

راسل کرو: فیلمنامه اولیه «گلادیاتور» مزخرف محض بود!

راسل کرو: فیلمنامه اولیه «گلادیاتور» مزخرف محض بود!
راسل کرو اخیراً در یک مصاحبه ویدئویی با مجله ونیتی فر گفت که تقریباً چیزی نمانده بود قید بازی در فیلم حماسی-تاریخی ریدلی اسکات در سال ۲۰۰۰ یعنی «گلادیاتور» را بزند.
کد خبر : 843615

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، راسل کرو اخیراً در یک مصاحبه ویدئویی با مجله ونیتی فر گفت که تقریباً چیزی نمانده بود قید بازی در فیلم حماسی-تاریخی ریدلی اسکات در سال ۲۰۰۰ یعنی «گلادیاتور» را بزند، چون فیلمنامه اصلی خیلی عجیب و غریب بود. این فیلم به یکی از مهمترین فیلم آقای کرو تبدیل شد و در سراسر دنیا ۵۰۳ میلیون دلار فروخت و جایزه اسکار بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای کرو به ارمغان آورد.

کرو درباره فیلم گفت: «من به توانایی‌هایم به عنوان نقش اول آن فیلم اطمینان داشتم. چیزی که درباره «گلادیاتور» به آن شک داشتم، دنیای اطرافم بود. در بطن کاری که داشتیم می‌کردیم، یک مفهوم عمیق وجود داشت، اما فیلمنامه مزخرف بود، آن هم مزخرف محض؛ و یکسری سکانس‌های عجیب و غریب داشت.»

کرو گفت که فیلمنامه اصلی دارای صحنه‌هایی بود که در آن‌ها گلادیاتور‌ها سوار بر ارابه‌هایی بودند که رویشان تبلیغات روغن زیتون و محصولات دیگر بود. کرو مطمئن بود که چنین جزئیاتی می‌توانستند بیننده را دچار سردرگمی کنند.

کرو گفت: «این‌ها صحت داشتند، اما چنین چیزی برای مخاطب مدرن قابل قبول نیست. همه انرژی ما داشت صرف این چیز‌ها می‌شد. یکی دو بار با خودم فکر کردم شاید بهترین گزینه این باشدکه سوار هواپیما بشوم و از آنجا بروم. فقط گفتگو‌های مستمر و همیشگی ام با ریدلی بود که به من اطمینان می‌داد باید بمانم.»

«او به می‌گفت، رفیق ما هیچی چیزی که صد درصد مورد تایید تو نباشه رو با دوربین ثبت نمی‌کنیم. برای همین وقتی که فیلمبرداری شروع شد، یک فیلمنامه ۲۱ صفحه‌ای داشتیم که رویش اجماع داشتیم. در حالی که یک فیلمنامه معمولاً بین ۱۰۳ تا ۱۱۰ صفحه است؛ بنابراین راه درازی پیش روی داشتیم و برای شروع از همان ۲۱ صفحه استفاده کردیم.»

«گلادیاتور» یک فیلم پرفروش شد و حالا اسکات میخواهد دنبال آن را بسازد. قرار است که در قسمت جدید پل مسکال بازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب