دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی مدیر HSE شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شد؛

دعوت از سرمایه‌گذاران برای بازیافت بخارات نفتی در انبارها و جایگاه‌ها

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش از دعوت این شرکت از سرمایه گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در پروژه بازیافت بخارات نفتی در انبارها و جایگاه ها خبر داد.
کد خبر : 84349

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، ایرج کلهری سیستم بازیافت بخارات نفتی در انبارها و جایگاه‌ها را از پروژهای بسیار مهم HSE این شرکت عنوان کرد و افزود: در این راستا از شرکت‌های داخلی و خارجی برای همکاری، سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری‌های روز دعوت می‌کنیم.


به گفته وی، به همت متخصصان شرکت ملی پخش، سیستم بازیافت بخارات نفتی در انبارهای بزرگ ذخیره نفت تهران، کرج و اصفهان درحال فعالیت و پیگیری برای نصب و راه‌اندازی این سیستم در سایر انبارها نیز در حال انجام است.


کلهری با اعلام اینکه ارزیابی از میزان و نحوه سرمایه‌گذاری، مکان و مراحل اجرای این طرح‌ها مشخص شده است از کمبود نقدینگی به عنوان عامل بازدارنده نام برد که برای اجرا و فراگیر شدن این پروژه، حایز اهمیت است.


وی به روزرسانی آموزش‌های مربوط به ایمنی و آتش‌نشانی و تجهیزات با استانداردهای کامل جهانی، انتقال و ارتقای فناوری داخلی و استفاده از بخش خصوصی را از اولویت‌های این واحد برای سال 95 اعلام کرد.


کلهری با بیان اینکه واحد ایمنی، پدافند، بحران، محیط زیست و بهداشت این شرکت همواره به دنبال استفاده از فناوری‌های نوین و سرمایه‌گذاری در این زمینه بوده است، از اعلام آمادگی برخی شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های داخلی نسبت به تامین فناوری‌ها و سرمایه‌گذاری در نمایشگاه امسال خبر داد.


مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش افزود: انجام مذاکرات و هماهنگی‌ها بعد از نمایشگاه، نشان خواهد داد که تا چه میزان می‌توان این تعاملات را ساماندهی کرده و به مرحله عمل نزدیک کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته