دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1395 - 11:02
در گفت‌وگو با آنا؛

مهدی پاشازاده: باشگاه زودتر تکلیف مظلومی را مشخص کند/ اسم هیچ فردی بزرگتر از استقلال نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و بزرگان فعلی تیم معروفیت خودشان را از استقلال بدست آوردند.
کد خبر : 84348

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مسائل حاشیه‌ای بعد از باخت استقلال مقابل تراکتورسازی که منجر به پیشنهاد یکی از اعضای هیات مدیره مبنی بر کناره‌گیری مظلومی از سرمربیگری این تیم شد گفت: «زمانی که تیم وارد حاشیه می‌شود، همه اعم از بازیکن، کادر فنی، مدیریت و حتی تماشاگران وارد حاشیه می‌شوند. این مسائل برای باشگاه بزرگی به نام استقلال خوب نیست. باخت در هر مسابقه‌ای وجود دارد و قرار نیست با هر باختی برای تیم حاشیه درست شود.»


وی ادامه داد: «استقلال دو بازی مهم را پیش رو دارد و باید تمام تمرکزش را روی این دو بازی بگذارد. در فوتبال اتفاقات عجیب همیشه رقم می خورد و هنوز استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد. همه باید به فکر این باشند که جو فعلی را آرام کنند تا استقلال در دو بازی آینده نتایج خوبی کسب کند.»


پاشازاده در رابطه با ماندن یا رفتن پرویز مظلومی از استقلال افزود: «این تصمیمی است که هیات مدیره و مدیرعامل باید اتخاذ کنند. اگر قرار باشد که مظلومی برای فصل بعد بماند باید تکلیفش را زودتر مشخص کرد تا او هم از نظر روحی و روانی خودش را آماده کند. اگر هم تصمیم مدیران باشگاه بر رفتن مظلومی باشد باید هر چه سریعتر به دنبال گزینه‌های مناسبی برای جایگزینی او باشند. در هر صورت باید یک تصمیم یکدست و درست برای فصل بعد استقلال گرفته شود.»


بازیکن سابق استقلال در مورد عملکرد مظلومی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: «در حال حاضر در استقلال دو نگاه نسبت به نتایج فصل وجود دارد. سرمربی تیم می‌گوید که من در زمان ثبت قراردادم قول کسب سهمیه را دادم و الان هم به قولم عمل می کنم و تماشاگران و هیات مدیره هم از نتایج ناراضی هستند. بهتر بود که در زمان ثبت قرارداد صحبت‌های مطرح شده در قرارداد ذکر می‌شد که انتظار هیات مدیره از سرمربی چیست و در مقابل سرمربی هم چه قول‌هایی را به آنها داده است.»


وی در خصوص اختلافات پیش آمده میان برخی از بازیکنان فعلی استقلال و پیشکسوتان باشگاه افزود: «قبل از بازی با تراکتورسازی هم چنین صحبت‌هایی مطرح شد و هر کسی برای خودش ساز جدایی کوک کرد. اما هیچ اسمی بزرگتر از اسم استقلال نیست. استقلال تیم بزرگی است و این افراد معروفیت خودشان را از استقلال بدست آوردند. این تیم متعلق به مردم است و تصمیم گیرنده نهایی هم خود مردم هستند. امیدوارم تمامی نام‌ها بتوانند به تیم آرامش دهند و به تیم کمک کنند، نه اینکه با ایجاد اختلاف میان یکدیگر به تیم ضربه بزنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته