دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در رده‌های سنی دانش‌آموزی و دانشجویی؛

مسابقات بین‌المللی ربوکاپ از فردا آغاز می‌شود

مسابقات بین‌المللی ربوکاپ از فردا آغاز می‌شود
معاون دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به صورت رسمی از فردا ۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.
کد خبر : 843435

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید سرکاراتی معاون دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات ربوکاپ به صورت رسمی از فردا چهارشنبه ۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۸ اردیبهشت ادامه دارد. 

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده از روز گذشته دوشنبه چهارم اردیبهشت برای آمادگی با محیط مسابقات در سالن حاضر شده اند و به صورت دوستانه با یکدیگر مسابقه می‌دهند. 

سرکاراتی با بیان اینکه شرکت کنندگان در مسابقات ربوکاپ رده‌های سنی دانش‌آموزی و دانشجویی را شامل می‌شوند، تاکید کرد: بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده در مسابقات و از ۶ کشور خارجی حضور دارند که برخی‌ها برای حضور اعزام شده اند و بازدید برای عموم رایگان است. 

معاون دانش آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: قسمت مسابقه‌ای ربوکاپ از فردا چهارشنبه ۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و اختتامیه آن روز جمعه تا ساعت ۱۴ یا ۱۵ ظهر پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته