دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1395 - 17:32

رویدادهای دانشگاهی؛ از کنفرانس ملی کامپیو‌تر و برق تا جشنواره غذا در حمایت از موسسه خیریه

مسابقه دانشجویان معماری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده سما واحد تنکابن با رویکرد حفاظت از محیط زیست با عنوان معماری در تعامل با طبیعت و استفاده از مصالح بازیافتی در واحد تنکابن برگزار شد.
کد خبر : 84335

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استفاده از مصالح بازیافتی در بازنمایی مفاهیم معماری، فرهنگ، محیط زیست، طراحی فرم‌های پارامتریک با استفاده از مصالح بازیافتی با رویکرد پایداری، استفاده از مصالح بازیافتی: فرآیندی از سازش تا سازگاری انسان، طبیعت و معماری، ایده‌های نوین در طراحی معماری همساز با طبیعت محورهای برگزاری این مسابقه در دانشکده سما واحد تنکابن بود.


دانشجویان در قالب 14 گروه 5 نفره در محوطه واحد تنکابن به رقابت پرداختند و از مواد بازیافتی برای ساخت المان‌ها و سازه‌های معماری استفاده کردند.


به نفرات اول تا سوم منتخب داوران در سمینار معماری روز سی‌ام اردیبهشت نود و پنج جوایزی اهدا خواهد شد.


برگزاری کمیته رسیدگی به طرح‌های پیشنهادی اقتصاد و سرمایه گذاری اعضای هیأت علمی واحد جیرفت


دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: «در راستای مشارکت اعضای هیأت علمی دانشگاه برای انجام طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری، رسیدگی به طرح‌های پیشنهادی اقتصاد و سرمایه گذاری اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور تمامی اعضا تشکیل شد و بعد از بحث و بررسی درباره چهار طرح ارائه شده از سوی اعضای هیأت علمی با طرح تولید نهال مرکبات، طرح دستگاه کنش و تراکنش و طرح کاشت درختان برای تولید چوب صنعتی مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد اقدام متعاقباً برای عملیاتی شدن این طرح‌ها انجام پذیرد.


برگزاری جلسه هماهنگی همایش پیاده روی در واحد اردبیل
به منظور برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر همایش پیاده روی، جلسه‌ای با حضور رئیس واحد اردبیل برگزار شد.


مدیر تربیت بدنی واحد اردبیل گفت: «راهپیمایی روز ۳۱ اردیبهشت بنا به بخشنامه معاونت ورزشی دانشگاه در سطح تمامی واحد‌ها برگزار می‌شود که در واحد اردبیل نیز با موافقت سازمان مرکزی، این راهپیمایی در محل دور دریاچه شورابیل و با حضور همه علاقه‌مندان و مردم اردبیل برگزار خواهد شد.»


نادر پرستار افزود: «در این رابطه هماهنگی‌های لازم با هیات ورزش‌های همگانی؛ اداره کل ورزش و جوانان؛ مدیریت مجموعه تفریحی ورزشی شورابیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام پذیرفته است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز با توجه به اهمیت تامین سلامتی و نشاط جامعه و جذب هر چه بیشتر دانشجویان؛ کارکنان و اعضای هیات علمی به ورزش گفت: «برگزاری همایش پیاده روی خانواده‌ها و حضور همه اقشار مردم در کنار دانشجویان این واحد، می‌تواند مقدمه‌ای برای استمرار این حرکت پسندیده باشد.»


دکتر علی شامل با قدردانی از تلاش معاونت ورزشی دانشگاه در راستای گسترش و توسعه ورزش همگانی گفت: «برای توسعه ورزش همگانی در بین دانشجویان و کارکنان و فراهم کردن زمینه فعالیت هرچه بیشتر آنها، واحد اردبیل از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.»


در پایان این جلسه پیشنهادات تربیت بدنی دانشگاه و میزان جوایز این همایش مورد تصویب اعضای جلسه قرار گرفت.


جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد


در این جشن مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره کم توجهی به مسئله شادی و نشاط در جامعه اظهار کرد: «در مذهب ما شادی و غم باید متوازن باشد همانطور ما برای مراسمات عزاداری ده روز فضا را حزن انگیز می‌کنیم برای مراسمات شادی و اعیاد لازم است به همین صورت در جامعه فضای شاد و مفرح ایجاد شود.»


حجت الاسلام سید حکمت اله هاشمی پور گفت: «اسلام دین زیبایی و نشاط است که به همه ابعاد حیاتی انسان توجّه کرده و متناسب با نیازهای واقعی وی برنامه‌هایی را ارائه کرده است.»


هاشمی‌پور در ارتباط با شادی و تاثیر آن در پیشرفت جامعه مطالبی عنوان کرد و گفت: «شادی مقدمه موفقیت است جلوگیری از نشاط و شادابی جوانان موجب سرخوردگی و بروز عقده‌های روحی و روانی است.»
وی خاطر نشان کرد: «شادی، پویایی، از ویژگی‌های نسل امروز است که ایجاد آرامش روان و انبساط خاطر، در مخاطب می‌کند و زمینه فراگیری حضور پویا و با نشاط جوانان به ویژه دانشجویان را در محیط جامعه و دانشگاه مساعد می‌کند.»


در ادامه برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی برگزار شد و مداحان اهل بیت در مدح امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) به مدیحه سرائی پرداختند. در پایان از جانبازان دانشگاهی تجلیل به عمل آمد.


برگزاری نخستین دوره انتخابات شورای مرکزی کانون دانشجویی هلال احمر واحد هشتگرد


نخستین دوره انتخابات شورای مرکزی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور اعضای مجمع عمومی و محمد میرزایی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی این واحد در سالن شهید مفتح برگزار شد.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد هشتگرد خلاصه‌ای از آیین‌نامه کانون‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را برای اعضای این مجمع تشریح کرد.


محمد میرزایی با توجه به تاکید دکتر هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر فعال‌سازی کانون‌های دانشجویی فرهنگی در واحد‌ها و اهتمام دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد هشتگرد بر این مساله اظهار کرد: «این مسئله موجب شد در سال ۹۴ نخستین مرکز کانون‌های فرهنگی دانشجویی استان البرز به نام شهید مدافع حرم دانشجو محمد اینانلو افتتاح شود.


در ادامه جلسه تعدادی از اعضا مجمع عمومی که تمایل بیشتری نسبت فعالیت در حوزه کانون هلال احمر دانشجویی داشتند خود را نامزد انتخاب شورای مرکزی کرده که از این بین ۵ نفر از دانشجویانی که بیشترین آرا را کسب کرده بودند به عنوان شورای مرکزی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد انتخاب شدند.


کسب مقام سوم کشوری سازه‌های ماکارونی


مهندس پرویز شمس کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد و سرپرست تیم دانشجویی در مسابقات سراسری سازه‌های ماکارونی که از سوی موسسه آموزش عالی خاوران در مشهد مقدس برگزار شده بود، موفق به کسب مقام سوم شد.


برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت


در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با موضوع عرفانی، دینی و فرهنگی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شد.


ایوب سرایلو مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت هدف از برگزاری این نمایشگاه را گرایش بیشتر دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی، هنری در کنار تحصیل دانست و اظهار کرد: «آثار در سبک‌های مختلف از جمله سیاه قلم، عکس، طراحی معرق، نماهنگ، پایان نامه ارائه شده است و حاصل زحمات و کار یک ساله هنرجویان است.»


برگزاری دومین کنفرانس ملی کامپیو‌تر و برق در واحد رودسر و املش


مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیو‌تر و برق از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر و املش برگزار شد.


دکتر کاظم‌پور رئیس واحد رودسر و املش با خوشامدگویی به مسئؤلان شهرستانی و تمامی مدعوین حاضر در جلسه به ویژه پروفسور منهاج و تشکر از حامیان این کنفرانس ملی از حمایت‌های ویژه پروفسور کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکر و قدردانی کرد.


حجت الاسلام دکتر دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر از همه مسئؤلان خواستار کمک به هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن اینگونه همایش‌های علمی شدند.


پس از آن، پیام زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از سوی نماینده وی قرائت شد.سخنران ویژه همایش پروفسور محمد باقر منهاج عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر که در رابطه با علوم‌شناختی سخانی گفت و مفاهیم بین رشته‌ای علوم مختلف را تشریح کرد .


در این همایش ۷۲۱ مقاله پژوهشی برای داوری به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که از این تعداد حدود۵۰ درصد مقالات پذیرفته شدند و ۲۰درصد مقالات به صورت ارائه شفاهی و ۸۰ درصد آنها به صورت پوستر پذیرفته شدند.


در اختتامیه این کنفرانس از سه مقاله برگزیده از سوی هیأت داوران و حامیان این همایش با اهدای تندیس و لوح سپاس قدردانی شد.


نصب و راه‌اندازی گیت‌های ورود و خروج دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه از نصب و راه اندازی سیستم‌های مکانیزه و هوشمند گیت‌های ورود و خروج دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.


دکتر اسداله جوع‌عطا بیرمی با بیان اینکه وجود این گیت‌ها در ایجاد نظم، انضباط و نظارت بر ورود و خروج دانشجویان کاربرد مؤثری دارند گفت: «گیت‌های ورود و خروج دانشجویان با قیمت مناسب، عملکرد بسیار ساده‌ای نیز دارند و بیشتر جنبه ایجاد نظم را دارند نه جنبه امنیتی و باعث عدم ورود افراد غیر دانشجو و متفرقه به محیط علمی دانشگاه می‌شوند.»


وی افزود:«استفاده از این گیت‌ها مستلزم استفاده از کارت دانشجویی است و با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه دانشجویی دانشگاه، شایسته است دانشجویان سریعاً به حوزه دانشجویی واحد مراجعه و نسبت به دریافت کارت دانشجویی خود اقدام لازم را به عمل آورند.»


برنامه طرح صلح و سلام و تعامل با محیط زیست در واحد آستارا برگزار شد


برنامه طرح صلح و سلام و تعامل با محیط زیست از سوی اعضای هیات علمی و کارکنان واحد آستارا برگزار شد.
به مناسبت عید مبعث برنامه طرح صلح و سلام و تعامل با محیط زیست از سوی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد.


دراین طرح که در پارک جنگلی بی‌بی یاتلو شهرستان آستارا اجرا شد کارکنان و اعضای هیات علمی به‌طور داوطلبانه به پاکسازی محیط زیست پرداختند.


پرداخت بیش از ۵/۲ میلیارد ریال وام دانشجوئی به دانشجویان واحد آستارا


دانشگاه آزاداسلامی واحد آستارادر سال تحصیلی ۹۵-۹۴بیش از ۵/۲ میلیارد ریال وام بلند مدت به دانشجویان متقاضی پرداخت کرده است.


دکتر آزاد خلیلی موسوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا اظهار کرد: «با توجه به نیاز دانشجویان و برای رفاه حال این عزیزان به منظور تسهیل در امر تحصیل، این وام به آنان اختصاص یافته است و با توجه به بخشنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، صندوق رفاه دانشجویی با در نظر گرفتن نیازهای دانشجویا ن اقدام لازم برای اعطای وام را به عمل می‌آورد.»


برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه با حضور پاسداران بازنشسته، رزمندگان، آزادگان، جانبازان جنگ تحمیلی در دانشگاه آزاد واحد دامغان
مراسم جشن اعیاد شعبانیه در مجتمع ورزشی بعثت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد. پاسداران بازنشسته، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و هشت سال دفاع مقدس در این جشن حضور داشتند.


فرمانده سابق سپاه پاسداران ناحیه دامغان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: «پاسداران انقلاب اسلامی حافظ استقلال، تمامیت ارضی و امنیت و اسایش میهن اسلامی هستند.»


سرهنگ سید محمدرضا حسینی تصریح کرد: «انتخاب و نامگذاری سالروز ولادت سید الشهدا به عنوان روز پاسدار انتخاب هوشمندانه‌ای از جانب امام خمینی (ره) بود و امروز هم شاهد انواع رشادت‌ها از جانب این دلیر مردان هستیم.»


مداحی قاسم مهرابی، ترانه سرایی حاج حسن حاج عیدی، شعبده بازی، برنامه کودک و اجرای گروه نسیم قدر شبکه پنج سیما از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.


جشنواره غذا در حمایت از موسسه خیریه سمر برگزار شد


همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، دانشجویان واحد علوم دارویی با برگزاری جشنواره غذا از بیماران سرطانی حمایت کردند.


با حضور دکتر سید مهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی، در آستانه اعیاد شعبانیه، به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری، گروه صنایع غذایی و موسسه خیریه سمر جشنواره غذا از سوی دانشجویان واحد علوم دارویی در محوطه دانشکده علوم و فناوریهای نوین با استقبال پرشور دانشجویان به نفع بیماران مبتلا به سرطان برگزار شد.


مدیر گروه صنایع غذایی گفت: «اصلیترین هدف برگزار کنندگان این جشنواره معرفی تغذیه سالم، شناساندن و به نوعی آموزش غیر مستقیم تولید فرآورده‌های غذایی، زنده نگه داشتن و تبادل و تداوم فرهنگ سنتی غذا، پرهیز از نابسامانی‌های بهداشتی، الگو سازی فرآورده‌های غذایی سالم و بهداشتی و تشویق همگان به سمت الگوی رژیم غذایی مناسب است.»


مهندس پریسا زیارتی درباره حمایت از بیماران سرطانی بیان کرد: «برگزاری جشنواره غذا با اهداف انسان دوستانه نظیر حمایت از بیماران سرطانی، تلاش می‌کند تا با حفظ کرامت انسانی، بهبود وضعیت سلامت جسمانی آنان را نیز فراهم کند.»


مدیر گروه صنایع غذایی افزود: «تعداد ۲۵ گروه ۳ تا ۵ نفره از استادان، کارکنان و دانشجویان در این جشنواره شرکت کردند که با حضور داوران گروه‌های بر‌تر معرفی شدند.»


در این جشنواره بیش از یکصد نوع غذا‌های متنوع و اصیل ایرانی، سنتی و فرنگی، سالاد‌های متنوع، نوشیدنی‌های محلی، انواع نان و شیرینی‌های خانگی حاصل دست پخت دانشجویان صنایع غذایی، ‌شیمی دارویی و داروسازی واحد علوم دارویی ارائه شد که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.


برگزاری کرسی آزاداندیشی «چگونه مهریه‌ای داشته باشیم» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز
به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و انجمن علمی رشته‌های حقوق و علوم قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، کرسی آزاداندیشی «چگونه مهریه‌ای داشته باشیم» با حضور و مشارکت فعال دانشجویان برگزار شد.


در این کرسی آزاداندیشی، شرکت کنندگان با تقسیم به گروه‌های موافق و مخالف، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و در پایان نیز جمع بندی نظرات مطرح شده از سوی داوران و استادان صورت گرفت.


برگزاری شورای پژوهشی استان مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش


شورای پژوهشی استان مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش برگزار شد.


در این نشست پژوهشی، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری و مدیران کل حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیات امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، و معاونین پژوهشی واحدهای استان مرکزی حضور داشتند.


رئیس واحد دکتر رضا شفیع‌زاده با تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم خدمت حضار و تبریک بمناسبت روز تفرش، از حضور معاون پژوهش و فناوری سازمان مرکزی در این واحد دانشگاهی ابراز خرسندی کرده و رسالت این واحد را حرکت در راستای اهداف پژوهشی بیان فرمودند.


دکتر نظام آبادی نیز با خیر مقدم به دکتر واشقانی فراهانی و همه حاضران جلسه، در مورد امور پژوهشی واحدهای استان مطالبی بیان کرد.


و در ادامه نیز معاونان پژوهشی واحدهای استان به تشریح عملکرد واحدهای خود در سال ۹۴ پرداختند.


سپس واشقانی فراهانی، از همه دست‌اندرکاران این نشست تشکر کرده و از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی خواست در راستای راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و رشد تعداد مقلات معتبر و سایر زمینه‌های پژوهشی، بیشتر تلاش کنند.


گرامیداشت اعیاد شعبانیه در واحد اردستان


همزمان با میلاد خجسته و با سعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) محفلی معنوی با حضور دانشگاهیان در مسجد دانشگاه آزاداسلامی واحد اردستان برگزارشد.


امام جمعه شهر اردستان در جمع کارکنان، استادان و دانشجویان واحد اردستان با تبریک اعیاد خجسته شعبان گفت: «آیین ایثار و از خودگذشتگی را از حضرت حسین (ع)، روش وفاداری از حضرت عباس (ع) و نهضت بیداری و زنده نگهداشتن شعائر اسلامی را باید در وجود امام سجاد (ع) یافت.»


حجت‌الاسلام حسن دهشیری افزود: «سیره و روش این عزیزان در دفاع از ارزش‌ها و شئونات دینی، انسان را حیرت انگیز می‌کند که چگونه ممکن است برای حفظ دین و آبرو بروی تمام تعلقات دنیوی پاگذاشت و همه چیز و همه کس رادراین را فدا کرد. ایستایی و سرسبزی امروزه درخت اسلام مرهون شهادت و جانبازی این بزرگواران است. خداوند به همه ما توفیق ادامه راهشان را بیش‌ازپیش مرحمت فرماید».


اعزام جمعی از دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی پاوه و اورامانات


تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌ آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی پاوه و اورامانات اعزام ‌شدند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب اظهار کرد: «به همت دفتر فرهنگ اسلامی این مرکز دانشگاهی تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان خواهر این واحد دانشگاهی به مناطق عملیاتی پاوه و اورامانات اعزام شدند.»


دکتر فرهان گل کارمنش با بیان اینکه حضور دانشجویان در اردوی راهیان نور نتایج ارزشمندی به دنبال دارد بیان کرد: «آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده ‌زیستی و دلاورمردی‌های غیورمردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری اینگونه اردوهاست.»


وی افزود: «به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس روایتگران و چهره‌های ماندگار دفاع مقدس در جمع دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور حضور یافته و به تبیین آثار و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و معرفی مناطق عملیاتی دفاع مقدس پرداختند.»


گل کارمنش با بیان اینکه اعزام دانشجویان به مناطق جنگی فرصت مناسبی است و از این فرصت‌ها حداکثر استفاده و بهره برداری شود، گفت: «برنامه ریزی مناسب در اردوی زیارتی راهیان نور باعث تأثیرگذاری بیشتر بر زائران مناطق جنگی دفاع مقدس خواهد شد و خاطره‌ای به یاد ماندنی برجای خواهدگذاشت.»


وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: «امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» بیان کرد: ‌ «اعزام کاروان راهیان نور با حضور قشر دانشجو، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادتهای رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کرد».


جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور جواد منصوری، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی و با موضوع «نقش تصّرف لانه جاسوسی آمریکا در راهبردهای نظام» برگزار شد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن، هدف از برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «نقش تصرف لانه جاسوسی آمریکا در راهبردهای نظام» را تضارب آراء و اندیشه‌های مختلف و نیز افزایش آگاهی و دانش‌ استادان و اعضای هیأت علمی واحد رودهن درباره تاریخ و مبانی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: «سعی کردیم با دعوت از معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی بستر مناسبی را برای تبادل نظر و پاسخ دادن به سوالات استادان ارجمند فراهم کنیم که به لطف خدا این امر به خوبی محقق شد.»


محمد ابراهیم سراج با توجه به فضای علمی و منطقی حاکم بر جلسه گفت: «بحمدلله موضوعات متنوعی مورد بحث قرار گرفت و استادان حاضر نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و طرح سوالات مختلف از میهمان جلسه پرداختند.»


سراج با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، به ذکر مطالبی درباره تسخیر لانه جاسوسی و اهمیت آن اقدام تاریخی از سوی دانشجویان پیرو خط امام پرداخت و گفت: «نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، وظیفه خود می‌داند که با برگزاری چنین نشست‌هایی به ابهامات و شبهات ذهنی دانشجویان و استادان پاسخ دهد و‌‌ همانطور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، زمینه لازم برای جذب حداکثری و دفع حداقلی به سوی آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی را فراهم کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته