دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 19:59
حاشیه دربی 100

امیری: توانستیم استقلال را مدیریت کنیم+فیلم

امیری: توانستیم استقلال را مدیریت کنیم+فیلم
وینگر تیم پرسپولیس گفت: استقلال تیم خوبی است و نمی‌توانیم این را کتمان کنیم، نقاط قوت این تیم را کنترل کردیم و خدا کمک کرد تا برنده شدیم.
کد خبر : 843145

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری در پایان دربی ۱۰ در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس پس از برتری بر استقلال اظهار داشت: هر چه خدا را شکر کنیم کم است. امروز یک بازی خاص و پرفشاری بود که خدا کمک کرد و در بازی که می‌توانست مساوی شود ما برنده بازی شدیم. یک هفته که برای این بازی تمرین کردیم با انگیزه‌های متفاوتی بودیم و خیلی تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. نمی‌گویم در طول فصل این قدر زحمت نکشیدیم ولی این بازی شرایطش خاص بود، احساس کردیم برای قهرمانی تیم بازی حساسی است. خیلی تلاش کردیم و خدا را شکر می‌کنم. حالا بازی که خیلی فنی و تاکتیکی بود و دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند ما برنده شدیم.

وینگر تیم پرسپولیس در مورد اینکه تصور می‌شد استقلال دست بالا را دارد، چون هفته قبل ۶ گل زده بود و چنین حسی را داشته است، تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و نمی‌توانیم این را کتمان کنیم. نتایج خوبی در هفته‌های گذشته گرفت بودند. ما می‌دانستیم که در دقایقی از بازی امکان دارد ما را تحت فشار قرار دهند و بازیکنان با کیفیتی دارند. ولی توانستیم مدیریت کنیم و نقاط قوتی که داشتند را کنترل کردیم. همین به ما خیلی کمک کرد.

امیری درباره عملکردش در این بازی و حضور در پست مهاجم، تأکید کرد: تمام بازیکنان داخل و خارج از زمین فوق‌العاده بودند. نمی‌توان گفت که یک نفر تنها خوب بود؛ امروز ما در دفاع کم اشتباه بودیم. در دروازه عملکرد عالی را شاهد بودیم و در گلزنی هم موفق شدیم.

ادامه گفت‌وگو را در فیلم زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته