دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 14:49
حاشیه دربی ۱۰۰

ممانعت از ورود بازیکن استقلال به استادیوم/ قیمت‌های کذایی در بازار سیاه + فیلم

ممانعت از ورود بازیکن استقلال به استادیوم  قیمت‌های کذایی در بازار سیاه + فیلم
بازیکن استقلال که قصد ورود به استادیوم را داشت با ممانعت ماموران رو به رو شد و در نهایت با اتوبوس تیم استقلال وارد ورزشگاه شد.
کد خبر : 843102

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حاشیه پیش از بازی حساس دربی 100 به شرح زیر است:

*تماشاگران از صبح امروز برای تماشای این دیدار جلوی در ورزشگاه آزادی تجمع کردند، هوادارانی که بلیت تهیه نکردند به هیچ عنوان اجازه ورود پیدا نمی‌کنند.

*برخی افراد در بازار سیاه بلیط فروشی می‌کنند که با قیمت بسیار بالا به افرادی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند می‌فروشند و برخلاف دفعات قبل که به شدت با این موضوع برخورد می‌شد و تحت کنترل قرار می‌گرفت، امروز نظارتی روی آن صورت نگرفته است. 

* در محوطه ورزشگاه آزادی ترافیک روان است؛ این در حالی است که پیش‌بینی شده بود پیش از بازی ترافیک بسیار زیاد است.

*نزدیک به 9 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و هواداران هر دو تیم مرتب علیه یکدیگر شعار می‌دهند.

*هواداران استقلال به شدت روی بیرانوند، امیری و ترابی  موضع دارند؛ از آن طرف هواداران پرسپولیس هم علیه استقلالی‌ها شعار می‌دهند.

*هواداران پشت درب غربی ورزشگاه تجمع کردند در حال تشویق هر دو تیم است، تماشاگران همچنین با یکدیگر کری می‌خوانند.

*پشت در vIP ازدحام جمعیت زیاد است و هوادارانی که بلیط ندارند منتظرند تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما به آن‌ها اجازه داده نمی‌شود. 

*پرچم‌های قرمز و آبی در محوطه ورزشگاه و بین تماشاگران خودنمایی می‌کند و در این میان هواداران استقلالی‌ها عدد 4 و پرسپولیسی‌ها عدد 6 را به دوربین رسانه‌ها نشان می‌دهند و برای یکدیگر کری می‌خوانند.

*سبحان خاقانی بازیکن استقلال که قصد ورود به استادیوم را داشت با ممانعت ماموران رو به رو شد و در نهایت با اتوبوس تیم استقلال وارد ورزشگاه شد.

*هواداران استقلال با ورود مدافع تیمشان به زمین او را تشویق کرده اما پرسپولیسی ها علیه این بازیکن فحاشی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته