دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم مقام بنیاد تعالی اجتماعی زندگی:

جایزه تک کار کردی نیست؛ اهدای جایزه، ویترینی برای معرفی برگزیدگان به مراجع

جایزه تک کار کردی نیست؛ اهدای جایزه، ویترینی برای معرفی برگزیدگان به مراجع
قائم مقام بنیاد تعالی اجتماعی زندگی گفت: فرایند اهدای جایزه باید ویترینی برای معرفی برگزیدگان برتر و دارای اعتبار به مراجع مختلف باشد.
کد خبر : 842884

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مهدی جعفری قائم مقام بنیاد تعالی اجتماعی زندگی افزود: ما در بنیاد تعالی اجتماعی زندگی برای رسیدن‌به نقش نوآوری در بهبود مسائل اجتماعی از سال ۱۳۹۵ کاری مشترکی را با بنیاد مصطفی آغاز کردیم.

وی در تشریح فرایند تحقیقاتی و مطالعاتی طراحی جایزه نوآوری در ایران به مطالعاتی که بر ۱۵۰۰ جایزه مشابه در دنیا انجام داده اند اشاره کرد و گفت: اکثر رویداد‌ها غیر دولتی بودند.

 محمد مهدی جعفری، در ادامه افزود:  اولین چیزی در هنگام  بررسی  توجه ما را جلب کرد این بود که اهداف برگزاری جوایز فراتر از اهدای جایزه است.

وی تصریح کرد: در حاشیه تجلیل و اهدای جوایزمسائلی اتفاق می‌افتد که  آثاری بسیار بیشتر از یک اهدای جایزه صرف دارد.

قائم مقام بنیاد تعالی اجتماعی زندگی به اتفاقاتی که میان نخبگان و صاحبان ایده رویداد «نوبل شبکه‌سازی» می‌افتد اشاره  کرد و حاطرنشان کرد: برگزاری جوایز تک‌کارکردی نیست.  

قائم مقام بنیاد تعالی اجتماعی زندگی در پایان گفت: در مسیر برگزاری جایزه نوآوری اجتماعی ما نیز باید تلاش کنیم که فرایند اهدای جایزه تنها ویترینی باشد که پشت سر آن برگزیدگان برتر و دارای اعتبار به مراجع مختلف معرفی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته