دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اولین جلسه شورای سیاست گذاری جایزه نوآوری اجتماعی:

برگزاری جایزه نوآوری اجتماعی یکی از اولویت‌های فناوری نرم است

برگزاری جایزه نوآوری اجتماعی یکی از اولویت‌های فناوری نرم است
نخستین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه نوآوری با هدف تعیین خط مشی این رویداد برای پیوند دو حوزه نوآوری و مسائل اجتماعی برگزار شد.
کد خبر : 842881

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه نوآوری اجتماعی با حضور محمدصادق خیاطیان رییس شورای سیاست گذاری جایزه نوآوری اجتماعی، در محل صندوق نوآوری شکوفایی و دکترمصطفی زمانیان، مدیرعامل بنیاد تعالی اجتماعی زندگی در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه نوآوری برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد تعالی اجتماعی زندگی با تاکید بر اینکه در کشور ما مسائل حوزه اجتماعی طی سال‌های گذشته خیلی مورد توجه قرارنگرفته است گفت: در بنیاد تعالی اجتماعی زندگی سعی کردیم در حوزه شناسایی ایده‌هایی که اجتماع نیازمند آن‌هاست گام برداریم.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین رویدادی یکی از اولویت‌های فناوری نرم است. امیدواریم با توجه به اینکه که این موضوع مدنظر مسئولین قرار گرفته تبوانیم با کمک مقامات و از سوی دیگر فعالان حوزه حکمرانی اجتماعی و نوآوری یک جایزه ترتیب بدهیم.

مصطفی زمانیان افزود: بنیاد تعالی اجتماعی زندگی به عنوان یک شتاب دهنده نوآوری اجتماعی تعریف شد اگرچه فعالیت‌های این بنیاد در امتداد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد، اما لزوما رویدادی مانند جایزه نوآوری اجتماعی را نباید بخش‌های دولتی. برگزار کند.

وی با بیان اینکه یک بنیاد خصوصی نیز می‌تواند برگزار کننده این رویداد باشد، اضافه کرد:  برگزاری جایزه نوآوری اجتماعی بدون کمک نهاد‌هایی مانند صندوق نوآوری و شکوفایی محقق نمی‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف رویداد جایزه نوآوری اجتماعی که مدنظر مسئولین قرار گرفته برگزاری این رویداد به عنوان یکی از اولویت‌های فناوری نرم است.

زمانیان در پایان گفت: از آقای خیاطیان با توجه به سوابق بسیاری که در حوزه نوآوری دارند خواهش کردیم تا مسئولیت ریاست شورای سیاستگذاری جایزه را بپذیرند و از قبولاین همراهی از ایشان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته