دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر اقتصاد در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان امور مالیاتی:

نظام مالیاتی با حرکت در ریل صحیح، مورد توجه دولت قرار گرفته است

نظام مالیاتی با حرکت در ریل صحیح، مورد توجه دولت قرار گرفته است
وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین معارفه و تودیع روسای قدیم و جدید سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: عملکرد درخشان سازمان امور مالیاتی در دوره تحولی درخشان بوده و مورد توجه دولت و مردم قرار گرفته است.
کد خبر : 842838

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان خاندوزی در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان امور مالیاتی و در جمع مدیران و کارگزاران نظام مالیاتی بر ضرورت تحقق اهداف و برنامه های بالادستی تأکید کرد و اظهار داشت: هدف گذاری اعلام شده توسط ریاست محترم جمهور، میثاق تعهد سازمان امور مالیاتی با رئيس جمهور و مجلس شورای اسلامی بوده و نظام مالیاتی با اجرای برنامه های مدون خود می تواند عملکرد و شاخص‏های موفقیت کنونی را بیش از گذشته تدوام ببخشد.

خاندوزی در ادامه با اشاره به نقش مهم مالیات در تنظیم گری بودجه گفت: در اثر همین نگاه، طرح مالیات بر سوداگری مورد استقبال قرار گرفته و امید است تراز سیاستگذاری و حکمرانی اقتصادی با ظرفیت های بالقوه مالیات ستانی مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‏های دکتر منظور رئیس کل سابق سازمان امور مالیاتی و مجموعه کارکنان نظام مالیاتی در طی دوران تصدی مدیریت ایشان و کسب موفقیت ها و دستاوردهای مهم این سازمان و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

خاندوزی در پایان با اشاره به حمایت قاطع دولت از برنامه های رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه رأی اعتماد به ایشان، برای وی در پیشبرد مسیر تحولی نظام مالیاتی کشور آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته