دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 18:30
رئیس کمیته نظارت بر تخلفات ناشران اعلام کرد:

تعداد غرفه‌های تعطیل‌شده در نمایشگاه کتاب به عدد 12 رسید

مطابق با اطلاعات ارائه شده از سوی رئیس کمیته نظارت بر تخلفات ناشران، در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب، تعداد غرفه‌های تعطیل شده تا پایان روز هفتم نمایشگاه به 12 غرفه رسید که محرومیت از شرکت در نمایشگاه‌های استانی و شرکت در نمایشگاه‌ کتاب تهران در سال بعد نیز از جمله موارد این محرومیت‌هاست.
کد خبر : 84247

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، همایون امیرزاده مدیر کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب تهران، درباره رای‌های تازه صادر شده این کمیته گفت: امروز (سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه) 9 رای در کمیته صادر شده که 4 مورد از آن مربوط به نقد کردن کارت‌های الکترونیکی از سوی ناشران متخلف بود که غرفه این ناشران از فردا تا پایان نمایشگاه بسته خواهد شد و همچنین از شرکت در نمایشگاه‌های استانی و سایر نمایشگاه‌های زیرنظر ارشاد و همچنین نمایشگاه سال آینده کتاب تهران نیز محروم خواهند بود.


وی در توضیح 5 مورد تخلف دیگر اظهار داشت: 5 مورد از رای‌های صادر شده نیز مربوط به ارائه و فروش کتاب سایر ناشران بوده است که از این میان، 4 ناشر از شرکت در نمایشگاه سال 96 محروم و غرفه آنان تا پایان نمایشگاه بیست و نهم تعطیل خواهد شد و یک مورد نیز به مدت یک روز تعطیل خواهد شد. لازم به یادآوری است که با توجه به 4 غرفه‌ای که پیش از این در نمایشگاه کتاب تهران تعطیل شده بودند تعداد غرفه‌های تعطیل شده در نمایشگاه امسال به 12 غرفه رسیده است.


امیرزاده درباره نوع تخلفات تاکید کرد: تخلفات ثبت شده تماما صنفی و شکلی بوده‌اند و هیچ‌کدام از آنها به منظور مسائل محتوایی منجر به صدور رای نشده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته