دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 11:22
سرلشکر صفوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی متنوع‌ترین ماموریت‌ها را در نیروهای مسلح دارد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه نیروی انتظامی نسبت به سایر نیروهای مسلح متنوع‌ترین ماموریت‌ها را دارد، گفت: نیروی انتظامی از ماموریت در مرز‌ها تا ایجاد امنیت در روستا‌ها، شهر‌ها، جاده‌ها، مبارزه با مواد مخدر و باندهای سرقت سازمان یافته به فعالیت می‌پردازد.
کد خبر : 8424

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرماندهی مومن، ‌خردمند، شجاع، مردم دار و مردم یار هستند، اظهار کرد: ایشان در مدت ۱۰ سال فرماندهی مدبرانه خود در نیروی انتظامی با تمامی مشکلات و ناامنی‌هایی که پیرامون جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، عملکرد بسیار مطلوبی از خود بر جای گذاشتند.
وی افزود: این فرماندهی در زمانی انجام شد که مشکلاتی در کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق وجود داشت و سردار احمدی مقدم توانست با فرماندهی مقتدرانه خود در کنار سایر ماموریت‌های نیروی انتظامی آن را با شایستگی تمام انجام دهد.
سرلشکر صفوی با بیان اینکه در ۱۰ سال فرماندهی سردار اسماعیل احمدی مقدم، وی یک فرماندهی موفق و تاثیر گذار داشت، بیان کرد: ایشان توانستند ارتباط حاکمیت را با مردم برقرار کنند و ضمن حفظ صلابت و اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با اشرار، ایجاد کنندگان ناامنی در کشور، باندهای مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر با اقتدار نیروی انتظامی، ‌با مردم و بدنه جامعه بسیار با عطوفت، ‌با ادب، مهربانی و سعه صدر رفتار کنند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: در یک کلمه ۱۰ سال فرماندهی سردار احمدی مقدم را می‌توان یک فرماندهی موفق که با خردمندی و با داشتن دانش نظامی توانست امنیت عمومی شهر‌ها و کلان شهر‌ها و همچنین امنیت را در مرزهای طولانی جمهوری اسلامی ایران برقرار کند عنوان کرد.
وی ادامه داد: رفتار سردار احمدی مقدم نشان دهنده‌ تدین و اندیشه بسیار متعالی اسلامی و اخلاقی یک فرمانده لایق نظام اسلامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته