دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 16:52
مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین دوره نشان ملی کشور؛

هنرمند کرمانشاهی رتبه اول نازک کاری چوب را به خود اختصاص داد

بهرام طاهریان هنرمند و صنعتگر کرمانشاهی در در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین دوره نشان ملی مرغوبیت کالای صنایع دستی کشور در رشته نازک کاری چوب حائز رتبه اول شد.
کد خبر : 84234

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، مراسم تجلیل و اعطای لوح سومین دوره نشان ملی مرغوبیت کالای صنایع دستی با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و معاون صنایع دستی کشور روز گذشته در تهران برگزار شد.


در این نشست که با حضور جمعی از صنعتگران برتر کشور که موفق به دریافت نشان ملی شده بودند برگزار شد و بهرام طاهریان هنرمند فرهیخته کرمانشاهی در رشته نازک کاری چوب به عنوان منتخب کشوری معرفی و موفق به دریافت لوح گردید.


همچنین در این مراسم مهندس اصغر رشنو سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و پروانه حیدری معاون صنایع دستی استان با اهدای لوح از سوی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون صنایع دستی سازمان مورد تقدیر قرار گرفتند.


گفتنی است از استان کرمانشاه 53 اثر دارای نشان ملی در این مراسم به نمایش گذاشته شد که در میان آن ها آثار بهرام طاهریان عنوان منتخب کشوری دریافت نمودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته