دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 16:22

نماینده ویژه رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور وارد شهرستان بم شد

مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان نماینده رئیس جمهور و در قالب کاروان تدبیر و امید، بعدازظهر امروز، سه‌شنبه وارد فرودگاه بم شد.
کد خبر : 84218

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از میراث آریا، نماینده ویژه رئیس جمهوری در بدو ورود به شهرستان بم مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.


سلطانی‌فر سپس عازم گلزار شهدای شهر بم شد و با نثار شاخه گل و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.


رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در قالب کاروان تدبیر و امید عازم شهر بم شده است، بازدید از بیمارستان پاستور و روند بازسازی پس از زلزله ارگ قدیم و شهر بم و همچنین حضور در مراسم افتتاح خط انتقال گاز این شهرستان را در برنامه سفر یک روزه خود دارد.


بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از بیمارستان پاستور بم


نماینده ویژه رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور بم بازدید کرد. مسعود سلطانی‌فر از بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور بم بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات این مرکز درمانی را بررسی کرد.


معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید از بیماران بستری شده در بخشهای مختلف این بیمارستان از قبیل جراحی عمومی، اورژانس، داخلی، بستری مردان و غیره عیادت کرد.


سلطانی فر پس از شنیدن مشکلات بیمارستان پاستور بم از زبان مسئولان و بیماران بر حل مشکلات این مرکز درمانی در آینده نزدیک تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه بیمارستان پاستور بم جوابگوی نیازهای درمانی مردم این شهرستان نمی باشد، افزود: باید امکانات و تجهیزات این بیمارستان متناسب با نیازها توسعه یابد.


نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه در بازدید امروز خود از بیمارستان پاستور بم با مشکلات این مرکز درمانی آشنا شدم، خاطرنشان کرد: بدون شک گزارش وضعیت فعلی این بیمارستان را به اطلاع ریاست محترم جمهور و هیات دولت خواهم رساند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته