دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1402 - 15:27
انتظار سخنگوی دولت از مجلس

تشکیل سازمان بازرگانی گام مهمی در تحقق شعار سال است

تشکیل سازمان بازرگانی گام مهمی در تحقق شعار سال است
سخنگوی دولت گفت: تشکیل سازمان یا وزارت بازرگانی که پیشنهاد مشورتی برخی نمایندگان مجلس نیز بود ،گام موثری برای تنظیم بازار داخلی، مهار تورم و تسهیل تجارت است.
کد خبر : 842136

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: تشکیل سازمان یا وزارت بازرگانی که - پیشنهاد مشورتی برخی نمایندگان مجلس نیز بود - گام موثری برای تنظیم بازار داخلی، مهار تورم و تسهیل تجارت است.

وی تاکید کرد: همانطور که رئیس جمهور در جلسه اخیر با نمایندگان مجلس تأکید کرد، یکی از زمینه‌های کمک مجلس به دولت برای تحقق شعار سال تصویب این لایحه است.

سخنگوی دولت در پیان مطلب خود آورده است: انتظار از مجلس ، تصمیم‌گیری در این موضوع و خارج کردن یک مسئله کلیدی از حالت بلاتکلیفی است.

گفتنی است، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس تقاضای دولت برای بررسی لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به صورت دو فوریتی بررسی شد که نمایندگان با این تقاضا مخالفت کردند.

سپس نمایندگان با تقاضای دولت مبنی بر بررسی این لایحه به صورت یک فوریتی هم مخالفت کردند و بنابراین این لایحه به صورت عادی در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته