دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1402 - 08:00
اسیر سیاه بازی و حقه بازی فوتبال شدیم

داداش زاده: استقلال در خط دفاعی آسیب پذیر است/ سپاهان بازی‌های سخت‌تری دارد

داداش زاده: استقلال در خط دفاعی آسیب پذیر است  سپاهان بازی‌های سخت‌تری دارد
پیشکسوت سرخابی گفت: دربی همیشه بازی خاصی بوده و با توجه به حساسیتی که این بازی استقلال و پرسپولیس دارد امکان تشخیص تیم برنده ممکن نیست.
کد خبر : 842134

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۰ سرخابی اظهار داشت: دربی مسابقه‌ای است که در آن تیمی که کمتر اشتباه کند و اسیر غفلت نشود برنده خواهد شد. به هفته‌های آخر نزدیک شده‌ایم و حساسیت بازی‌ها دوچندان شده است. خدا را شکر تیم‌های اول تا سوم باعث افزایش کیفیت لیگ برتر شده‌اند. در هفته قبل از دربی شاهد دیدار‌های پرگلی بودیم. پرسپولیس بازی خوب و تماشایی برگزار کرد و انصافاً مستحق برنده شدن بود. استقلال هم واقعا بازی خوبی را مقابل تماشاگران خود انجام داد. تیم ملی ما با بازی‌های خوبی که در لیگ برتر برگزار می‌شود آینده بهتری پیدا می‌کند.  

**اسیر حقه‌بازی شدیم

وی با انتقاد از سرمربی تیم هوادار که  برابر استقلال ۶ بر یک بازنده شدند، یادآور شد: ساکت الهامی در تعریف از تیمش می‌گفت ما با پیرزن‌ها هم نمی‌بازیم. یا اینکه گفته بود کره جنوبی، ژاپن و عربستان را در خاک خودشان شکست می‌دهد. فوتبالی که تیم او مقابل استقلال انجام داد توانایی او در عرصه مربیگری را نشان داد. دفاع راست این تیم روز خوبی را پشت سر نگذاشت و روی دو گل استقلال اشتباه داشت. دروازه‌بان دوم این تیم هم که جایگزین دروازه‌بان اول شده بود اصلاً روز جالبی نداشت و اشتباهات زیادی را مرتکب شد. خدا را شکر تیم ملی را به این مربی ندادیم که تمامی برنامه‌ها را به هم می‌ریخت. الهامی تلاش کرده و قابل احترام است، ولی بازی که هوادار برابر استقلال انجام داد با فوتبالی که از این تیم می‌شناسم یکی نبود. الحمدالله سرمربی تیم هوادار با مربیان بزرگی هم کار کرده‌اند. اسیر سیاه بازی و حقه بازی فوتبال شدیم و آنچه در مستطیل سبز می‌بینیم نیست.  

**استقلال در خط دفاعی آسیب پذیر است

پیشکسوت سرخابی خاطرنشان کرد: بازی که استقلال برابر هوادار انجام داد قابل ستایش بود و این تیم در نیم فصل دوم متفاوت شده و بازی به بازی بهتر می‌شود. امیدوارم دربی بازی بسیار خوبی از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد و هر تیمی که برنده این مسابقه حساس شود، ۹۰ درصد شانس قهرمانی خواهد داشت، ولی اگر مساوی شود صددرصد سپاهان قهرمان خواهد شد. پرسپولیس در تمامی خطوط خود بر حریفان برتری داشته و استقلال هم در خط دفاعی آسیب پذیر است و در این نقطه از زمین مشکل دارد. برابر هوادار هم یک گل خورد در حالی که حریف موقعیت چندانی نتوانست ایجاد کند. الان هر چه بگوییم احتمال دارد نشود، ولی فکر می‌کنم بازی پرگلی را از هر دو تیم خواهیم دید. تا دقایق پایانی باید صبر کرد تا بتوان تیم برنده را تشخیص داد و اگر حدس بزنم کدام تیم برنده می‌شود اشتباه است، چون دربی همیشه بازی خاصی بوده و با توجه به حساسیتی که این دربی دارد امکان تشخیص تیم برنده ممکن نیست.

**سپاهان بازی‌های مشکل‌تری از استقلال و پرسپولیس دارد

داداش زاده در مورد اینکه بازی‌های سپاهان از استقلال و پرسپولیس آسان‌تر به نظر می‌رسد، عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است و فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد، ولی باید با تیم‌هایی بازی کند که اگرچه در جدول وضعیت خوبی ندارند، ولی با تمام توان بازی می‌کنند تا بازنده نشوند. آن‌ها بازی بسته‌ای انجام می‌دهند و مقابل چنین تیم‌های گل زدن بسیار سخت است. هر چه قدر هم زمان بگذرد حریف اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند تا گل نخورد. این مشکل اصلی سپاهان است. ولی بازی برابر تیم‌هایی که فوتبال را بسته بازی نمی‌کنند و سیستم رو به جلو دارند به سود سپاهان خواهد بود، چون راحت به دروازه آن‌ها می‌رسد. سپاهان برابر استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و مس رفسنجان برنده شد و مقابل تراکتور هم حوادث فوتبالی مانع از پیروزی این تیم شد. این تیم به مراتب بازی‌های مشکل‌تری را مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند خواهد داشت و فکر می‌کنیم قرعه آسانی در ۴ بازی آخر دارد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته