دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1402 - 14:44
سجادی:

استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است

استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت و وزارت ورزش، دلسوز علاقمندان باشگاه‌های فوتبال است، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا نگه داریم.
کد خبر : 842121

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حمید سجادی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری پاسخگوی پرسش‌ها، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم در تماس‌های تلفنی شد.

وی در پاسخ به درخواست یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال برای حفظ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: براساس قانون شرکتی که در حال واگذاری است دیگر نمی‌تواند کمک دولت را داشته باشد اما راه‌های دیگری را بررسی کردیم و امیدواریم جواب دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: دولت و وزارت ورزش، دلسوز علاقمندان باشگاه‌های فوتبال است، از این رو تمام تلاش خود را می‌کنیم که استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا نگه داریم.

سجادی افزود: برای همه تیم‌ها همه تلاش خود را انجام می‌دهیم و برای باشگاه استقلال هم به پشتوانه دولت اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرصت رایزنی تا ۲۱ اردیبهشت وجود دارد اما تا سی‌ام فروردین باید طلب استراماچونی را پرداخت شود، اظهار کرد: بعد موضوع پادوانی و باشگاه الاهلی و کارهای اداری را انجام دهیم تا مجوز حرفه‌ای دو باشگاه صادر شود و هر دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) را در آسیا نگه داریم.

عیدی رئیس‌جمهور به ورزشکاران

سجادی درباره بهبود شرایط ورزشکاران، اعلام کرد: هدیه نوروزی رئیس جمهور بیمه جدید ورزشکاران است.  این بیمه شامل پیشکسوتان و بازنشستگان، ورزشکاران تیم ملی، دست‌اندرکاران حوزه ورزش می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بیمه جدید هم عُمر و هم حوادث را شامل می‌شود و اگر ورزشکاری حداقل  ۱۰ سال پرداخت بیمه داشته باشد، می‌تواند از حقوق و مزایای آن برخوردار شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این بیمه را صندوق حمایت از قهرمانان آن طراحی کرده و عیدانه دولت و رئیس‌جمهور به ورزشکاران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته