دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1402 - 00:30
قهرمانی در مسابقات بزرگ با حضور روس‌ها لذت بیشتری دارد

دادمرز: مسئولان نسبت به حرف‌های ورزشکاران گوش شنوایی ندارند/ دلیلی برای رفتن به وزن بالاتر ندارم

دادمرز: مسئولان نسبت به حرف‌های ورزشکاران گوش شنوایی ندارند  دلیلی برای رفتن به وزن بالاتر ندارم
کشتی‌گیر طلایی ایران در قهرمانی آسیا گفت: مسئولان ورزش کشور چندان گوش شنوایی ندارند تا بخواهند به حرف‌های ما گوش بدهند.
کد خبر : 841895

یدالله محمدی- پوریا دادمرز در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، درباره کسب مدال طلای خود در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر توانستم مدال برنز دو سال پیش خودم در قزاقستان را امسال در همین کشور به طلا تبدیل کنم و پس از حمید سوریان و پوریا ناصرپور سومین کشتی گیری لقب بگیرم که توانسته‌ام در سبک وزن برای کشورم به این مدال ارزشمند برسم. البته هیچ کسی کامل نیست و من هم از این قاعده مستثنی نبودم و ایراداتی دارم که باید آن را برطرف کنم. سعی می‌کنم دیگر اشتباهی مرتکب نشوم و یک کشتی‌گیر شش دانگ شوم تا برای کشورم همچنان بتوانم افتخارآفرین باشم.

وی افزود: سطح مسابقات بالا بود و تمام کشور‌ها آمده بودند تا به مدال برسند. خوشبختانه هم من و هم سایر اعضا توانستیم نایب قهرمانی سال گذشته را امسال به قهرمانی تغییر بدهیم.

دارنده مدال طلای فرنگی قهرمانی آسیا ادامه داد: روز نخست که از حیث مدال‌آوری برای ما خوب پیش رفت و خودمان انتظار داشتیم تا در روز دوم هم به همین روند ادامه دهیم و به ۳ مدال طلا برسیم، اما این پیش‌بینی ما درست از آب در نیامد و تنها یک طلا گرفتیم.

دادمرز با اشاره به هدف اصلی خود برای رسیدن به مدال در مسابقات جهانی صربستان گفت: ان‌شاءالله این پیشرفت من همچنان تداوم داشته باشد تا هم در جهانی به عنوان قهرمانی برسیم و هم بهترین مدال‌ها را به دست بیاوریم. در این مدت هم پیشرفت خوبی داشته‌ام و با نتایج اخیر اثبات کردم باختم در جهانی روی اتفاق و پیشامد بوده است و امیدوارم در جهانی لایق پوشیدن پیراهن کشورم شوم تا با کسب مدال طلا این اتفاق را جبران کنم.

وی درباره اینکه چه توقعاتی از مسئولان ورزش کشور دارد، اظهار داشت: توقع که از مسئولان زیاد دارم، ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد که حرف‌های ما را بشنوند، زیرا وقتی ما در یک کشور دیگر پرچم ایران را بالاتر از سایر کشور‌ها به اهتزاز در می‌آوریم گویا مسئولان با این اتفاق مشکل دارند. افتخارات ما نشان می‌دهد مسئولان برای ما احترام زیادی قائل نیستند و انتظاری هم نداریم و تنها به عشق مردم و بالابردن پرچم می‌جنگیم.

ملی پوش کشتی فرنگی درباره اینکه برای المپیک در چه وزنی حضور پیدا خواهد کرد، گفت: همچنان می‌خواهم در وزن خودم بمانم و به یک وزن بالاتر نروم، زیرا می‌خواهم در وزن خودم تا چند سال دیگر به مدال‌های خوبی در میادین بین‌المللی برسم.

دادمرز در پایان با اشاره به اینکه مشکلی با حضور دوباره روس‌ها در میادین ندارد، گفت: روس‌ها هم کشتی گیران خوبی هستند و به نظرم قهرمانی در مسابقات مهم المپیک و جهانی با بردن کشتی گیران بزرگ لذتبخش است و هیچ اتفاقی هم مهم‌تر از شکست دادن روس‌ها نیست. پس بنابراین باید بگویم با حضور دوباره روس‌ها در مسابقات مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته