دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1402 - 14:10
دوئل حسینی و ربیعی برای نیمکت مربیگری امید

کاشانی گره کور کادرفنی تیم امید را باز می‌کند؟

کاشانی گره کور کادرفنی تیم امید را باز می‌کند؟
فدراسیون فوتبال باید در همین روزها سرمربی تیم ملی امید را اعلام کند اما آیا واقعا وضعیت مالی فدراسیون این اجازه را می‌دهد تا انتخاب دلخواهش را داشته باشد؟
کد خبر : 841870

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون چند روز پیش اعلام کرد که در 72 ساعت آینده کادرفنی تیم امید را مشخص می کند. همین جمله کافی بود تا گمانه زنی ها در مورد صندلی داغ تیم امید آغاز شود.در روزهای گذشته نام هایی مثل محمود فکری، مجتبی حسینی و محمد ربیعی مطرح شده اند.

طبق آخرین پیگیری های آنا مجتبی حسینی گزینه اول فدراسیون فوتبال است و درحالی که برخی اخبار حکایت از این دارد که سرمربی فعلی پیکان در یک قدمی تیم امید است اما نکته جالب اینجاست که هنوز هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال به طور رسمی با این مربی جلسه ای را برگزار نکرده اند و تنها به صورت تلفنی پیشنهاد مطرح شده است.

طبق شناختی که از مجتبی حسینی وجود دارد او مربی نیست بدون فکر و بدون برنامه ریزی دست به انتخاب بزند حتی اگر این انتخاب سرمربیگری تیم امید باشد و امیر قلعه نویی و دیگر ارکان فدراسیون هم به دنبال محقق شدن این اتفاق باشند.

مساله اصلی در فدراسیون فوتبال مباحث مالی است. تجربه ثابت کرده مربیان باشگاهی نامدار و تاثیرگذار در طی سالهایی که برای سرمربیگری تیم امید گزینه بوده اند به دلیل شرایط مالی ضعیف در فدراسیون تمایلی به حضور روی نیمکت پردردسر امید را نداشته اند و اکنون هم طبق شرایطی که فدراسیون از نظر مالی دارد با ارقام پایین کمتر مربی آن را می پذیرد اما آنچه می تواند فدراسیون را به حضور گزینه اولش روی نیمکت تیم امید امیداور کند جذب اسپانسر است.

انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید که امروز در جلسه مسئولان فدراسیون با کمیته ملی المپیک به قطعیت رسید می تواند روزنه ای باشد تا با جذب اسپانسر مجتبی حسینی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت دهد. هر چند که حسینی غیر از مسائل مالی شروط دیگری هم دارد اما هنوز جلسه رسمی برای وی برگزار نشده تا در مورد آنها صحبت کند.

باید دید اگر فدراسیون فوتبال نتواند نظر مجتبی حسینی را جلب کند، محمد ربیعی دیگر گزینه فدراسیون برای تیم امید به این نیمکت نزدیک می شود یا خیر.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته