دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 15:45

وزیر دادگستری: ضریب امنیت کشور جزو بالاترین‌ها در دنیاست

وزیر دادگستری گفت: ضریب امنیت در سطح کشور جزو بالاترین‌ها در دنیاست به ویژه که در بحرانی‌ترین منطقه دنیا از جهت ناامنی و فعالیت‌های تروریستی و کشمکش‌ها و جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه هستیم.
کد خبر : 84180

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری، در بدو ورود به شهرستان سیرجان، مورد استقبال مقامات کشوری و لشکری و نیز مردم قرار گرفته و سپس با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.


وزیر دادگستری همچنین در جمع خبرنگاران محلی از تامین امنیت به طور کامل، در جنوب‌شرق کشور خبر داد و گفت: حوادث ضد امنیتی در استان کرمان به پایین‌ترین سطح رسیده و گزارش‌های ناامنی را کمتر می‌شنویم و امیدواریم که این وضعیت ادامه پیدا کند.


پورمحمدی با بیان اینکه امیدواریم بحث ناامنی در کشور مطرح نباشد، بیان کرد: در استان کرمان وضعیت کنونی امنیت مثبت است و مشکل ناامنی نداریم.


وزیر دادگستری افزود: ضریب امنیت در سطح کشور جزو نرخ‌های بالای دنیاست به ویژه که در بحرانی‌ترین منطقه دنیا از جهت نا امنی و فعالیت‌های تروریستی و کشمکش‌ها و جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه هستیم.


وی افزود: این امنیت به برکت خون شهدا و فعالیت‌های شبانه‌روزی حافظان این سرزمین، اعم از نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی و امنیتی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر دادگستری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته