دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1402 - 11:50
بدشانسی مانع از پیروزی در هفته‌های اخیر شده است

رجاییان: می‌خواستند بین ما و نساجی اختلاف بیندازند/ برای نقل‌و‌انتقالات برنامه‌ریزی کرده‌ایم

رجاییان: می‌خواستند بین ما و نساجی اختلاف بیندازند  برای نقل‌و‌انتقالات برنامه‌ریزی کرده‌ایم
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: عده‌ای به دنبال آن هستند تا میان دو تیم لیگ برتری اراک و قائمشهر اختلاف بیندازند، دیروز هم می‌رفت هواداران نساجی منحرف شوند.
کد خبر : 841793

محمد رجاییان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص تساوی آلومینیوم اراک در خانه نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: اغلب تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر می‌آیند در رفت و برگشت هستند و شکل آسانسوری دارند، اما آلومینیوم در سومین فصل حضورش در لیگ برتر روند رو به رشدی را نسبت به فصول قبل داشته و جایگاه قابل قبولی به دست آورده است. هر فصل نسبت به فصل قبل وضعیت تیم در جدول پله پله بهتر شده است. بازی که با نساجی داشتیم با توجه به تغییر سرمربی این تیم که یک مربی کاملاً هیجانی و باهوش به کادرفنی نساجی اضافه شده و جو ورزشگاه وطنی قائمشهر، واقعاً بازی کردن برای هر تیمی سخت است. شیوه تشویق هواداران نساجی کار را برای هر تیمی سخت می‌کند و باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم که نمایش خوبی در جو سنگین ورزشگاه وطنی به خصوص نیمه دوم انجام دادند.

** عده‌ای به دنبال آن هستند تا میان دو تیم لیگ برتری این دو شهر اختلاف بیندازند

وی ادامه داد: هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند و می‌توانستند برنده باشند، اما تیمی به حریفش اجازه نداد تا به گل برسد. نکته‌ای که باید گفته شود در مورد ارتباط فوتبال اراک و قائمشهر است. نادر دست نشان که فردا سالگرد فوت اوست، زمانی سرمربیگری تیم آلومینیوم را بر عهده داشت. مهدی امیری سوادکوهی و حسین مسگرساروی دو مربی دیگر قائمشهری بودند که در فوتبال اراک حضور داشته‌اند. عده‌ای به دنبال آن هستند تا میان دو تیم لیگ برتری این دو شهر اختلاف بیندازند. دیروز هم می‌رفت هواداران نساجی منحرف شوند. رضا حدادیان مالک و ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در ورزشگاه حاضر بودند و اجازه هر گونه بی‌احترامی گرفته شد. مسئولین قائمشهری هم در ورزشگاه بودند و کمک کردند تا بازی در آرامش برگزار شود. هر دو تیم رقابت فنی داشتند و در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.

**کار نقل و انتقالات ما از آخر هفته شروع می‌شود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای برنامه‌ریزی فصل آینده در حال انجام، عنوان کرد: هیات مدیره باشگاه در جلساتی که برگزار کرده‌اند برنامه‌ریزی‌ها را برای فصل آینده انجام دادند و سهام‌داران باشگاه اساسا‍ به ما خواهند گفت که باید برای فصل بعد چگونه حرکت کنیم. بودجه را به چه شکل ببندیم و کار نقل و انتقالات ما به بازی حق از آخر این هفته شروع می‌شود. بدون شک باید تیم آماده‌تری داشته باشیم، چون هر فصل رقابت‌ها سخت‌تر می‌شود و بقای ما در لیگ برتر باعث می‌شود تا حریفان با برنامه‌تر برابر ما قرار بگیرند که این موضوع کسب امتیاز را سخت‌تر می‌کند.

**روند بدی نداشتیم

رجاییان در مورد اینکه تیم آلومینیوم اراک در ۷ بازی اخیر به ۶ تساوی رسیده و یک شکست داشته تا این هفته‌ها تیم بدون پیروزی لیگ برتر باشد، تصریح کرد: تیم ما در ابتدای نیم فصل اول هم شرایطش همانند این هفته‌های اخیر بود. تعطیلات بد موقعی که به بازی‌های لیگ برتر وارد شد علت این نتایج است، چون پیش از آن ما نتایج خوبی می‌گرفتیم. الان هم به ضرس قاطع می‌گویم که هر تیمی برای خود استایل و فرآیندی دارد و تیم ما که یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارد در مصاف با حریفان قدرتمندی، چون سپاهان، تراکتور و پرسپولیس امتیاز گرفتیم و برابر استقلال هم روی خلاقیت مهدی قائدی بازنده شدیم. روند بدی نداشتیم و البته بدشانسی هم به تیم ما روی آورد که مانع از کسب پیروزی شد. در ادامه تلاش می‌کنیم تا به دور پیروزی بازگردیم و همچنین برای فصل بعد تیمی آماده‌تر داشته باشیم تا کمتر امتیاز از دست دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته