دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1402 - 14:19
همزمان با حضور پرشور مردم ایران انجام شد؛

بازتاب راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های عرب زبان

بازتاب راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های عرب زبان
رسانه‌های عرب زبان به بازتاب حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی شکوهمند روز قدس پرداختند.
کد خبر : 841714

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، راهپیمایی شکوهمند روز قدس، امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی»، در شهر‌ها و روستا‌های مختلف ایران آغاز شد و تا این لحظه بازتاب گسترده‌ای را در رسانه‌های خارجی به ویژه عرب زبان داشته است.
 
*در همین رابطه، خبرگزاری «المیادین» اعلام کرد که هزاران نفر از مردم ایران در راهپیمایی سالانه روز جهانی قدس شرکت کردند و شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «قدس برای ماست» سر دادند. شرکت‌کنندگان دراین راهپیمایی‌ها پرچم‌های فلسطین را در ستایش آرمان فلسطین برافراشته و خواستار حمایت از این مردم و محکومیت جنایات اشغالگران شدند.

*شبکه خبری «المنار» نیز با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس به انعکاس لحظه به لحظه این مراسم پرداخت و تصاویری از حضور میلیونی مردم ایران در این مراسم به نمایش گذاشت.

المنار گزارش داد: راهپیمایی گسترده به مناسبت روز جهانی قدس در بیش از یک‌هزار شهر و روستای ایران آغاز شد.

*وبسایت «العهد» نیز در پوشش اخبار مربوط به راهپیمایی روز قدس در ایران نوشت: راهپیمایی‌های روز جهانی قدس با حضور گسترده و حماسی مردم ایران در تهران و بیش از هزار شهر و شهرستان این کشور با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام است» برگزار شد.

العهد افزود: شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها تصاویر قدس شریف و شهدای جبهه مقاومت را به اضافه پرچم‌های فلسطین در دست دارند و خواستار حمایت از ملت فلسطین هستند.

*خبرگزاری «سانا» نیز گزارش داد: راهپیمایی‌های گسترده‌ای در تهران و شهر‌های مختلف ایران امروز به مناسبت روز جهانی قدس به منظور اعلام حمایت از مردم فلسطین و رد اشغالگری رژیم صهیونیستی برگزار شد.

خبرگزاری رسمی سوریه افزود: شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در تهران و شهر‌های دیگر ایران پرچم فلسطین را برافراشتند و پلاکارد‌هایی را در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در دست داشتند.

*پایگاه خبری «فلسطین الیوم» هم تیتر اصلی خود را به خبری در همین رابطه اختصاص داد و نوشت: راهپیمایی‌های روز جهانی قدس امروز جمعه در تهران و سایر شهر‌های ایران با حضور گسترده مردم آغاز شد. شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها پرچم فلسطین را در دست داشتند و با سردادن شعارهایی، یاری و حمایت از ملت فلسطین را خواستار شدند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
 
*خبرگزاری روسی «اسپوتینک» نیز به پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران پرداخت و نوشت: مراسم روز جهانی قدس در بیش از هزار شهر و روستای در سراسر ایران برگزار شد.

اسپوتنیک نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس پرچم گروه‌های مقاومت از جمله حزب الله لبنان، حشد الشعبی، حماس و جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت را دست داشتند.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته