دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1402 - 17:15
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

فلسطین مهم‌ترین مسئله حقوق بشری جهان معاصر است

فلسطین مهم‌ترین مسئله حقوق بشری جهان معاصر است
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تهدیدها و اعتراضات داخلی مواجه شده که نشانه سستی پایه‌های حکومت آنها است گفت:فلسطین مهم‌ترین مسئله حقوق بشری جهان معاصر است.
کد خبر : 841633

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار علیرضا تنگسیری امروز در مراسم رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، ضمن ادای احترام به امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اظهار داشت: امام خمینی قدس و فلسطین را در اولویت مسائل جهان اسلام قرار داد و این روز را روز وحدت امت اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همانند امام راحل پرچم حمایت از فلسطین را بالا برده و از آرمان فلسطین حمایت و دفاع می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز مهم‌ترین مسئله جهان اسلام فلسطین است و مردم فلسطین و جهان اسلام نیز به این درک رسیده‌اند که تنها راه مقابله با صهیونیسم و رسیدن به سعادت، مقاومت و استقامت است.

وی تصریح کرد: امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند پاسخگوی فریاد‌های کمک خواهی رژیم کودک کش اسرائیل باشد و کسی نمی‌تواند این‌ها را از نابودی نجات دهد و پایه‌های این رژیم رو به اضمحلال و سستی می‌رود، رژیم صهیونیستی با تهدید‌ها و اعتراضات داخلی مواجه شده که نشانه سستی پایه‌های حکومت آن‌ها است.

 تنگسیری گفت: امروز سمت قلوب امت اسلامی به سمت فلسطین سوق یافته، مسئله فلسطین مسئله جغرافیا و زمین نیست مسئله بشریت و انسانیت است، مسئله فلسطین شاخص اصول انسانی و عدم پایبندی به این اصول است.

وی افزود: از همه مجاهدان می‌خواهیم با تلاش مضاعف به دفاع از ملت فلسطین ادامه دهند و بدانند تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت است در این موضوع هیچ شک و تردیدی نباید داشت، فلسطین یک مسئله عربی و اسلامی نیست بلکه مهم‌ترین مسئله حقوق بشری جهان معاصر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دولت مردمی فلسطین بداند اسرائیل ضعیف شده و جنایات اخیر آن‌ها نشان دهنده قدرت آن‌ها نیست نشانه درماندگی آن‌ها و زوال پذیری آن‌ها است.

وی ادامه داد: به رغم تلاش‌های شیطانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها و با کمک‌های مادی و تجهیزاتی و سیاسی و امپراطوری خبررسانی نتوانسته‌اند مشروعیت این رژیم را حل کنند بلکه پیچیده‌تر شده است و اعتراض بی سابقه جهانی علیه این رژیم در ۱۲۰ کشور شاهد هستیم این نشان می‌دهد مقاومت جهانی علیه صهیونیسم به وجود آمده که در ۷۵ سال گذشته بی سابقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته