دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1402 - 10:10
سوپر لیگ غرب آسیا

تحلیل فیبا از صعود ذوب آهن به نیمه نهایی

تحلیل فیبا از صعود ذوب آهن به نیمه نهایی
تیم بسکتبال ذوب آهن با شکست نفت عراق به مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد و در این زمینه سایت فیبا توضیحاتی نوشت.
کد خبر : 841591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت فیبا نوشت: شب گذشته (چهارشنبه) در سالن بسکتبال آزادی، ذوب آهن ایران با نتیجه ۹۵ بر ۸۳ نفت عراق را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. آن‌ها این بازی را با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند تا در نیمه نهایی به مصاف دیگر نماینده ایران شهرداری گرگان بروند. دشمنان دیرینه ایرانی رقابت خود را در سوپرلیگ غرب آسیا از پنجشنبه آینده آغاز خواهند کرد.

در ادامه گزارش فیبا به ارسلان کاظمی اشاره شده که با کسب ۲۸ امتیاز و ۱۳ ریباند پیشتاز و برترین بازیکن زمین انتخاب شد. همچنین سجاد مشایخی آمار ۲۲ امتیاز و ۶ پاس گل را از خود بر جای گذاشت. پس از او بلاز مسیچک ۱۳ امتیاز را به دست آورد و با این عملکرد همچنان به اثبات ارزش فنی خود ادامه می‌دهد. فرید اصلانی آبادی هم ۱۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.

نقطه عطف در زمانی است که ذوب آهن ایران در ۳ دقیقه پایانی به یک امتیاز برتری دست پیدا می کند تا اینکه پس از آن سجاد مشایخی، توپ را در اختیار ارسلان کاظمی قرار می دهد تا او نتیجه را ۸۶ بر ۸۳ تغییر دهد و این اتفاق جرقه‌ای را رقم زد که توانست در پایان به برتری نماینده ایران کمک زیادی کند.

آمار دروغ نمی‌گوید: ذوب آهن ایران به لطف ۲۰ آمار پاس گل خود در امتیازآوری ۴۳ بر ۲۹ نسبت به حریف شرایط بهتری داشت.

پس از پایان دیدار ارسلان کاظمی به فیبا گفت: ما با شهرداری گرگان بازی خواهیم کرد، بدیهی است که این ۲ تیم هستند که همدیگر را به خوبی می‌شناسند زیرا در فینال سال گذشته در لیگ ایران با یکدیگر بازی کردیم و فکر می‌کنم بازی بسیار خوب و عالی خواهد بود.

وی افزود: برای این دیدار من واقعا هیجان زده هستم زیرا بازی در مقابل محمد جمشیدی، بهنام [یخچالی]، پری پتی برای من جالب است و برای من به مانند این است که همه با هم دوستان صمیمی هستیم وهم اینکه نحوه بازی‌های یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته