دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طی نمایشگاه ژئوماتیک؛

سازمان نقشه‌برداری همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی برگزار می‌کند

سازمان نقشه‌برداری همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی برگزار می‌کند
سازمان نقشه‌برداری کشور قصد دارد تا توانمندی‌های متخصصان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه‌های علوم مهندسی و نقشه‌برداری را طی نمایشگاه ژئوماتیک به شهروندان معرفی کند.
کد خبر : 841364

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از سازمان نقشه برداری کشور، نمایشگاه مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک همزمان با بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک با هدف نمایش دستاورد‌های علمی کشور در حوزه اطلاعات مکانی و صدور خدمات مهندسی به کشور‌های منطقه طی روز‌های ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود.

نمایشگاه ژئوماتیک محل تجمیع قابلیت‌هاى موجود و نتایج علومی است که در سال‌های اخیر به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است. این خدمات و محصولات همگام با فناوری‌های پیشرفته در دنیا به روز رسانی شده و در کنار محصولات خارجی در نمایشگاه می‌درخشند.

همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی با سه دهه قدمت، همواره جایگاهی برای ارائه آخرین تلاش‌های علمی و اجرایی کشور در زمینه علوم نقشه برداری بوده است.

علوم نقشه برداری با توجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده که عدم آگاهی و استفاده از آن می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه برنامه ریزی، تصمیم سازی و مهندسی کشور وارد کند.

شرکت‌های خدمات مشاور، طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات نقشه برداری به عنوان اعضای مؤثر این صنعت در کشور جهت مشارکت در نمایشگاه یا رونمایی از محصولات می‌توانند به سامانه: www.cms.parstadbirorg.com مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ویژه ستاد برگزاری نمایشگاه ۲۲۷۲۰۸۴۶-۰۲۱ بگیرند.

سازمان نقشه‌برداری کشور توانایی‌های متخصصان ایرانی را معرفی می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته